Gå til innhold

Skit irriterende! Grrrr!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

19

• SierDuDet

9

• tigertrollet

3

• soleil

2

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434

Du overreagerer ikke etter min mening...

Jeg hadde blitt drit forbanna!

Jeg ble kjempe forbanna!

Takler ikke sånn "nå ignorerer jeg deg" oppførsel..Det eller når han bare bytter tema mitt i noe jeg sier eller erklærer at han ikke gidder å snakke om noe jeg synes er gøy eller viktig..

Faen, det går vel an å være vanlig høflig selvom man bor i samme hus?

Huff.

Men kjekt å høre at andre også hadde reagert, jeg er nemlig ganske eksplosiv noen ganger og lurer litt på om slle reaksjoner står til forbrytelsen..;o)

Jammen han satt bare og spilte ett eller annet døllt spill og så ut som han kjedet seg!

Jeg synes jeg var underholdene jeg. Men der fikk jeg jammen knekt noen illusjoner;)

Du må kjenne ditt publikum, så selv om andre ville syntes du var morsom så er det ikke like lett å tilfredsstille folk som er store rollespillfanatikere.

Nei, jeg kommer ikke helt over den der :)

Annonse

jajajajaja, hva med Brann da? De liker du ikke? Mer supportere der,

Mener du at Brann stiller med flere supportere enn VIF? Nå snakker jeg selvsagt ikke om bare hjemmebane her, men også borte?

Jeg har ingen tall på det, men jeg tviler på at Brann stiller mer mannsterke enn VIF.

For øvrig driter jeg i publikum når jeg snakker om Bergen :)

Mener du at Brann stiller med flere supportere enn VIF? Nå snakker jeg selvsagt ikke om bare hjemmebane her, men også borte?

Jeg har ingen tall på det, men jeg tviler på at Brann stiller mer mannsterke enn VIF.

For øvrig driter jeg i publikum når jeg snakker om Bergen :)

Tja, jeg vil nesten si det ja. Så det så. Ble kåret til beste supportere og greier. Er liv der.

Annonse

Det er et vanlig dustemannfolk-symptom.

Har en i sofaen her hjemme også.

Et strålende, typisk eksempel:

Jeg kan sitte og prate og forklare han noe. Han står der, eller vaser rundt i stua. Ser ut til å høre. Så runder han hjørnet til kjøkkenet, kommer tilbake med det samme, og spør så; "Hva skal guttungen ha på seg i morgen? Kan du legge det frem, så jeg finner det i morgen tidlig?"

Og jeg som akkurat satt og forklarte han hvor klærne lå, og hva jeg hadde lagt frem...

Da blir jeg temmelig PISSED OFF, ja!! Jeg sitter ikke der og snakker for moro skyld, men fordi jeg har noe å formidle. Det minste man kan gjøre, er å lytte når noen snakker til en!

GRR! Jeg synes det vitner om mangel på respekt, men når jeg påstår DET, så ser han helt uforstående ut og fatter overhodet ikke hva jeg blir sint for.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...