Gå til innhold

Skit irriterende! Grrrr!

Anbefalte innlegg

Hehe.... Hvis vi menn skal overleve i ett forhold så må vi lære oss å lukke ørene av og til. Dere kvinner kakler, kakler, kakler om masse uviktige ting. Kjeften går, mas, mas, mas. For i det hele tatt å ikke vippe helt over og bli spenna gæern, må vi lære oss visse knep, hvis ikke bukker vi under. Gutten har lært leksa si jente og lært hvordan han skal overleve "en kald vinternatt". Vi som er skikkelige menn har vært i forsvaret og lært oss overlevelsesteknikker, det får vi bruk for når vi går inn i ett forhold:-))

Håper 30 års dagen din ble flott:-))

Fortsetter under...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

19

• SierDuDet

9

• tigertrollet

3

• soleil

2

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434

Det er et vanlig dustemannfolk-symptom.

Har en i sofaen her hjemme også.

Et strålende, typisk eksempel:

Jeg kan sitte og prate og forklare han noe. Han står der, eller vaser rundt i stua. Ser ut til å høre. Så runder han hjørnet til kjøkkenet, kommer tilbake med det samme, og spør så; "Hva skal guttungen ha på seg i morgen? Kan du legge det frem, så jeg finner det i morgen tidlig?"

Og jeg som akkurat satt og forklarte han hvor klærne lå, og hva jeg hadde lagt frem...

Da blir jeg temmelig PISSED OFF, ja!! Jeg sitter ikke der og snakker for moro skyld, men fordi jeg har noe å formidle. Det minste man kan gjøre, er å lytte når noen snakker til en!

GRR! Jeg synes det vitner om mangel på respekt, men når jeg påstår DET, så ser han helt uforstående ut og fatter overhodet ikke hva jeg blir sint for.

Nemlig!:o)

En sitter da ikke å snakker bare fordi! En forventer da at "publikum" har hatt et halvt øre på i hvertfall..

Jeg HATER å bli ignorert, enten ignoreringen har form av brått og usakelig tema bytte, eller altså denne nye, at han rett og slett velger å ikke svare meg i det hele tatt! Grrr..

Men, selvsagt, han skjønner jo ikke noe av hvorfor jeg ble sur heller..Typisk.

I mitt neste liv skal jeg heller ha en hamster;)

laguna1365380434

Hehe.... Hvis vi menn skal overleve i ett forhold så må vi lære oss å lukke ørene av og til. Dere kvinner kakler, kakler, kakler om masse uviktige ting. Kjeften går, mas, mas, mas. For i det hele tatt å ikke vippe helt over og bli spenna gæern, må vi lære oss visse knep, hvis ikke bukker vi under. Gutten har lært leksa si jente og lært hvordan han skal overleve "en kald vinternatt". Vi som er skikkelige menn har vært i forsvaret og lært oss overlevelsesteknikker, det får vi bruk for når vi går inn i ett forhold:-))

Håper 30 års dagen din ble flott:-))

*lol*

Joda.. Men jeg trodde jeg var sjarmerende og underholdene og sånn i går jeg da.. Men der mistet jeg et par illusjoner gitt;)

Ellers hadde jeg flott bursdag, takk for det!:o) Masse pakker, + champagne&sushi, så det var rett og slett ikke måte på...

Annonse

laguna1365380434

Hvor lenge har dere vært sammen? Etter noen år utvikler mannfolk en evne til å koble ut når de hører stemmen til kona. De skrur av lyden, rett og slett.

Det kan også være begge veier, altså at kjerringa gjør det samme.

Sånn pluss-minus fra 97, så det begynner å bli en stund..

Men altså, jeg nekter å bli "skrudd av"! Så frekt!;)

Jeg svarer nå, uansett..Selvom han og kan mase, han er faktisk ganske god..

Som sagt, jeg hadde faktisk foretrukket en : slutt å skravle så jævlig, eller ikke mas, eller hva som helst.. Nei tenk å ikke svare og dessuten forsvare det etterpå.. Makan!

Jeg er fortsatt litt snurt på ham..;)

Mannfolk holder ofte kjeft for å få fred. De gidder ikke fyre seg opp over våre "bagateller", dessuten vet de at de bare vil gjøre saken verre uansett hva de svarer.

Irriterende ja, men det er faktisk ikke alt som trengs å diskuteres i fillebiter heller. Kjenner meg forresten veeeldig igjen..

:-)

laguna1365380434

Mannfolk holder ofte kjeft for å få fred. De gidder ikke fyre seg opp over våre "bagateller", dessuten vet de at de bare vil gjøre saken verre uansett hva de svarer.

Irriterende ja, men det er faktisk ikke alt som trengs å diskuteres i fillebiter heller. Kjenner meg forresten veeeldig igjen..

:-)

:o)

Det er jævlig irriterende. Særlig fordi jeg vet han ikke ville drømme om å oppføre seg sånn mot noen andre.

Hvor vanskelig kan det være å gidde å svare?

Det var ikke et langt og komplisert svar jeg krevde, og dessuten bare skravlet jeg, ikke noe kjefting og masing..(FØR han ikke svarte, så evt. fred -taktikk var beklagelig feilslått..;))

Noen ganger skjønner jeg meg ikke på ham, i det hele tatt..

Annonse

:o)

Det er jævlig irriterende. Særlig fordi jeg vet han ikke ville drømme om å oppføre seg sånn mot noen andre.

Hvor vanskelig kan det være å gidde å svare?

Det var ikke et langt og komplisert svar jeg krevde, og dessuten bare skravlet jeg, ikke noe kjefting og masing..(FØR han ikke svarte, så evt. fred -taktikk var beklagelig feilslått..;))

Noen ganger skjønner jeg meg ikke på ham, i det hele tatt..

Menn kan rett og slett ikke brukes til alt.. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...