Gå til innhold

Hjemme PC gjennom jobben?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tilbud om hjemme-pc fra jobben er som oftest en veldig gunstig økonomisk løsning. Har selv en hjemme-pc fra jobben og betaler kun 160,- kroner i måneden fra bruttolønna i tre år.

"Ulempen" her er at innen disse tre årene er gått begynner maskinen å bli "gammel". Ønske om en nyere og bedre maskin er alltid der og dersom man ønsker å kjøpe en ny maskin må man som regel allikevel fortsette å betale på den gamle til den er ferdig betalt.

Men fordelene er langt større enn ulempene her...mener nå jeg. :-)

Tilbud om hjemme-pc fra jobben er som oftest en veldig gunstig økonomisk løsning. Har selv en hjemme-pc fra jobben og betaler kun 160,- kroner i måneden fra bruttolønna i tre år.

"Ulempen" her er at innen disse tre årene er gått begynner maskinen å bli "gammel". Ønske om en nyere og bedre maskin er alltid der og dersom man ønsker å kjøpe en ny maskin må man som regel allikevel fortsette å betale på den gamle til den er ferdig betalt.

Men fordelene er langt større enn ulempene her...mener nå jeg. :-)

Takket nei jeg... etter 36 mnd må man betale ca 2000 kontant for å få beholde den.... og om man bygger selv blir det en billigere pc... fant jeg ut til slutt :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...