Kengu Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Er det noen som vet hvor de fører denne i Oslo? Den er jo helt fantastisk! 0 Siter
Tanya1365380060 Skrevet 15. november 2003 Skrevet 15. november 2003 En frisør salong i toppetasjen på paleet fører alterna hvertfall. Ellers så kan du ta deg en titt på nettet. htttp://wwww.lookfantastic.com har alterna, bare mye billigere enn i Norge. Har bestilt derfra mange ganger 0 Siter
Kengu Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Skrevet 16. desember 2003 En frisør salong i toppetasjen på paleet fører alterna hvertfall. Ellers så kan du ta deg en titt på nettet. htttp://wwww.lookfantastic.com har alterna, bare mye billigere enn i Norge. Har bestilt derfra mange ganger Heisann! Her hadde det kommet inn svar. Takk for tipset. Har i ren frustrasjon klippet håret i mellomtiden, men kan sikkert ha glede av dette skummet allikevel, tenker jeg :-) Linken virker ikke :-( Nettstedet er fjernet eller har skiftet navn. Ja, ja... 0 Siter
Tanya1365380060 Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Heisann! Her hadde det kommet inn svar. Takk for tipset. Har i ren frustrasjon klippet håret i mellomtiden, men kan sikkert ha glede av dette skummet allikevel, tenker jeg :-) Linken virker ikke :-( Nettstedet er fjernet eller har skiftet navn. Ja, ja... Det var bare jeg som hadde skrevet litt for mange wwwww ser jeg nå Linken er www.lookfantastic.com 0 Siter
Kengu Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Skrevet 10. januar 2004 Det var bare jeg som hadde skrevet litt for mange wwwww ser jeg nå Linken er www.lookfantastic.com ..Øhømm... det burde jeg jo ha sett selv. *rødmer* Takk igjen :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.