Gå til innhold

Adventskalender

Anbefalte innlegg

Jeg og samboer'n skal lage kalender til hverandre i år, og jo mer jeg tenker på det jo vanskeligere er det å hoste opp 24 koselige luker...hjelp?

Har tenkt på gavekort på massasje (hjemmelaget selvsagt - sender ikke gubben på massasjeinstitutt, hehehe), spilledåse med "vår sang" på (det fant jeg faktisk helt tilfeldig her i dag - lenge leve "Kremmerhuset"!), vår første felles julepynt (en kule bare)....noen luker vil nok bare bli koselige lapper. Men jeg trenger masse ideer! 24 er et STORT tall!!

:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126347-adventskalender/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Dette er en super ide! ; ) Synes jeg.. Og skal selv gjøre det i vinter bare snøen kommer da..

Finnes mange gårder i Oslo som "leier ut" hest og kjerre (og en som styrer så klart..). Så kan man ta en tur innover i skogen i skumringen under pledde..: ) Kjemperomlemantisk! vet ikke hvor mye det koster, men regner med at ikke er altfor dyrt..

Så skal henge en rose på døra hjemme med et kort hvor det står at han skla få en helaften med meg.. Så skal jeg dekke på (litt fint så klart) og lage noe kjempegod mat med vin og dessert.. Desserten skal vi spise foran peisen på pledd som jeg har fyrt opp i så klart. (Satser på litt sex så klart.. hehe)

SÅ skal vi ut på skogstur.. han skal ikke få vite hvor vi skal eller hva vi skal. Tar med termos med gløgg.. : )

Dette skal være overraskelse til bursdagen hans..

veit ikke helt i hvilken rekkefølge det blir, men maten kommer først, peisen kommer kanskje etter turen og en lang varm dusj.

Du kunne gitt han en lapp med "overraskelse til i kveld", og tatt en hest- og kjerretur... : )

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126347-adventskalender/#findComment-767852
Del på andre sider

Annonse

Dette er en super ide! ; ) Synes jeg.. Og skal selv gjøre det i vinter bare snøen kommer da..

Finnes mange gårder i Oslo som "leier ut" hest og kjerre (og en som styrer så klart..). Så kan man ta en tur innover i skogen i skumringen under pledde..: ) Kjemperomlemantisk! vet ikke hvor mye det koster, men regner med at ikke er altfor dyrt..

Så skal henge en rose på døra hjemme med et kort hvor det står at han skla få en helaften med meg.. Så skal jeg dekke på (litt fint så klart) og lage noe kjempegod mat med vin og dessert.. Desserten skal vi spise foran peisen på pledd som jeg har fyrt opp i så klart. (Satser på litt sex så klart.. hehe)

SÅ skal vi ut på skogstur.. han skal ikke få vite hvor vi skal eller hva vi skal. Tar med termos med gløgg.. : )

veit ikke helt i hvilken rekkefølge det blir, men maten kommer først, peisen kommer kanskje etter turen og en lang varm dusj.

Du kunne gitt han en lapp med "overraskelse til i kveld", og tatt en hest- og kjerretur... : )

Å, du er jo så romantisk at jeg nesten kunne ønske du var kjæresten min. Si i fra om hvor man kan leie sånn hest og hvor mye det koster da ;o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126347-adventskalender/#findComment-768371
Del på andre sider

...Desserten skal vi spise foran peisen på pledd som jeg har fyrt opp i så klart...

Fyrer du opp i pleddet blir det fort slutt på moroa ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126347-adventskalender/#findComment-768383
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...