Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakker da om Wasa Havre. Godt som fy med jordbærsyltetøy og brunost, men man kan jo ikke spise det uten å kutte seg opp inni kjeften!? Er det bare jeg som er ekstremt sart eller? Greit nok, det er det hardeste knekkebrødet jeg har spist, men man skal vel ikke ødelegge seg heller. Au.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm..er de så harde da?

Gode er de, men det faller jo fra hverandre før en får spist det opp. Bare smuler overalt.

Skrevet

hm..er de så harde da?

Gode er de, men det faller jo fra hverandre før en får spist det opp. Bare smuler overalt.

I forhold til "vanlige" knekkebrød syns jeg de er veldig harde ja. Smuldrer gjør de og. Og kutter deg opp i kjeften, men godt er'e ;)

Gjest Jeg også!
Skrevet

I forhold til "vanlige" knekkebrød syns jeg de er veldig harde ja. Smuldrer gjør de og. Og kutter deg opp i kjeften, men godt er'e ;)

Dere må lære dere å ta dere god tid med maten og tygge ordentlig. Grunnen til at dere skjærer dere er at dere tar for store biter og spiser for fort;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...