Gå til innhold

Hvor går grensen ved flørt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

klærne må være på, og ikke altfor masse kroppskontakt. skal vel helst ik kysse el no.

ja det er jo en bra regel at så lenge det ikke gjør noe at kjøresten får vite om det, da har du ikke gjort noe galt=) men hvis du derimot føler skyld og vil skjule det....

Annonse

Annonse

laguna1365380434

Jeg er enige med andre her, dersom du gjør noe du ikke kan fortelle ektefellen med lett hjerte så har du gått for langt.

Hvorfor skal man måtte kunne fortelle partner absolutt alt?

Jeg synes ikke det er noen god "hekseprøve".. Det finnes massevis av ting enhver vettug partner vil ha blandede følelser for å høre om, men som like fullt er helt greit.

Jeg vil anta at typen hadde blitt møkkasur, og med rette, om jeg f.eks fortalte ham at jeg fantaserte om en eller annen hunk under akten, eller at jeg hadde råflørtet med en eller annen karakter på trikken mens disse selvsagt er helt uskyldige, vanlige og uskadelige;o)

Jeg mener man ofte skader kjæresten sin mye mer om man er bunn ærlig om alt som er. Det er misforstått og litt hjerteløst.

Synes jeg.

Hvorfor skal man måtte kunne fortelle partner absolutt alt?

Jeg synes ikke det er noen god "hekseprøve".. Det finnes massevis av ting enhver vettug partner vil ha blandede følelser for å høre om, men som like fullt er helt greit.

Jeg vil anta at typen hadde blitt møkkasur, og med rette, om jeg f.eks fortalte ham at jeg fantaserte om en eller annen hunk under akten, eller at jeg hadde råflørtet med en eller annen karakter på trikken mens disse selvsagt er helt uskyldige, vanlige og uskadelige;o)

Jeg mener man ofte skader kjæresten sin mye mer om man er bunn ærlig om alt som er. Det er misforstått og litt hjerteløst.

Synes jeg.

Tja... Hva man fantaserer om under et knull er da noe helt annet enn om man kliner seg oppetter et fremmed mannebein på byen? Ingen ser hva man fantaserer om og kan fortelle det videre, men det kan alltids komme ektefellen/samboeren for øre om man har vært vel ivrig på flørter'n!

laguna1365380434

Tja... Hva man fantaserer om under et knull er da noe helt annet enn om man kliner seg oppetter et fremmed mannebein på byen? Ingen ser hva man fantaserer om og kan fortelle det videre, men det kan alltids komme ektefellen/samboeren for øre om man har vært vel ivrig på flørter'n!

Jeg mener, nøyaktig derfor, at det er et dårlig barometer for å måle hva som er troløst og ikke..;)

Hvis poenget kun er at partneren aldri får vite det kan jo orgier gå under kategorien uskyldig flørt om man bare passer seg.

Jeg tror de fleste vet innmari godt inni seg når de krysser etiske grenser jeg, og at oppkonstruert og avtalt absolutt utroskapspunkt bare er noe sludder..

Dessuten tror jeg det er sunt å flørte. kjempemye.

Og det hadde vært en absolutt brems om typen på død og liv måtte vite når og hvor og med hvem.. Nei huff! :-o

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...