Gå til innhold

Hvor går grensen ved flørt?

Anbefalte innlegg

Gjest Stjernemor

Man kan vel ikke tåle klining!

JEG liker ikke at typen min kliner med andre, men noen synes det er helt greit. Det meste er vel greit bare en parvis er enig om det. Om typen din synes det er greit at du kliner med andre, så er det allikevel litt dumt å kline med mann til eisom er gresselig sjalu, ikke sant. LITT hensyn bør en ta selv om en er frisinnet selv. Men som sagt, JEG er skikkelig gammeldags påd en måten!

Fortsetter under...

Gjest ikke gammeldags

JEG liker ikke at typen min kliner med andre, men noen synes det er helt greit. Det meste er vel greit bare en parvis er enig om det. Om typen din synes det er greit at du kliner med andre, så er det allikevel litt dumt å kline med mann til eisom er gresselig sjalu, ikke sant. LITT hensyn bør en ta selv om en er frisinnet selv. Men som sagt, JEG er skikkelig gammeldags påd en måten!

Synes ikke det er gammeldags å synes det. Hvorfor skal man kline med andre når man har kjæreste??

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...