Gå til innhold

lyst på andre menn

Gjest gal av å gå uten sex

Anbefalte innlegg

Gjest gal av å gå uten sex

Jeg er en jente på 20 år. har hatt samme fyr i 3 år, men tror jeg er litt lei. han bor ganske langt fra meg nå, og jeg takler det dårli. mister rett og slett følelsene. har lyst på andre menn hele tia.. er gld i sex, men er redd for at jeg kommer til å såre ham. må vel gjøre det slutt, men det vil han ikke høre noe om. vi er jo bestevenner også, hvordan gjør jeg det uten å såre ham mer enn nødvendig?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126508-lyst-p%C3%A5-andre-menn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan ikke gjøre det slutt uten å såre. Det beste er å gå rett på sak, si ifra at forholdet er over. Også kan du forsyne deg av andre menn.

Du sårer han mer hvis du først går bak ryggen hans og roter med andre.

Uansett, å fortsette et forhold av redsel for å såre er dødfødt, underveis sårer du han sikkert mange ganger fordi han merker at kjærligheten er borte.

For å unngå å såre han mer enn nødvendig, gjør du det fort, og selvfølgelig med bare dere tilstede!

Åpenbart at du må sette av tid til dette, det kan ta en time, eller hele natten. Si på forhånd at det er noe dere må snakke om, så han får forberedt seg litt.

Samtidig som du selvfølgelig svarer på alle spørsmål fra ham, må du gjøre det klinkende klart, at det ikke blir noe mer!!!

Det er tøft, men det er et ansvar du må ta på deg! Hvis ikke risikerer du at han går og håper på at ting skal ordne seg igjen, og da er du ikke snill.

Annonse

Gjest gal av å gå  uten sex

Du kan ikke gjøre det slutt uten å såre. Det beste er å gå rett på sak, si ifra at forholdet er over. Også kan du forsyne deg av andre menn.

Du sårer han mer hvis du først går bak ryggen hans og roter med andre.

Uansett, å fortsette et forhold av redsel for å såre er dødfødt, underveis sårer du han sikkert mange ganger fordi han merker at kjærligheten er borte.

det er snakk om at han må ut med noen tusenlapper for å komme på besøk.. og da er det vel litt slemt å gjøre det slutt når han kommer. men ale sier at man ikke må gjøre det over telefon, at det er feigt. men er ikke det veeeldig slemt å la han betale tusenlapper for å høre at jeg ikke vil ha ham mer. jeg har heller ikke råd til billetten hans

det er snakk om at han må ut med noen tusenlapper for å komme på besøk.. og da er det vel litt slemt å gjøre det slutt når han kommer. men ale sier at man ikke må gjøre det over telefon, at det er feigt. men er ikke det veeeldig slemt å la han betale tusenlapper for å høre at jeg ikke vil ha ham mer. jeg har heller ikke råd til billetten hans

Hvis det er sånn fatt ville jeg gjort det slutt over telefon. Du har rett - det er slemt at han må betale i dyre dommer for å komme på besøk til deg, og du planlegger å gjøre det slutt.

Hvem av dere har dårligst råd?

Annonse

Gjest ikke sign

Det høres ikke ut som du er særlig glad i ham..

Gjest gal av...

Det er hvertfall feigt å skylde på at man "mister følelsene" uten å gjøre noe for å beholde dem.

Sånne mennesker burde ikke inngå forhold. De klarer seg utmerket med one-night-stands.

har aldri hatt one-n.s.

ikke vil jeg det heller egentlig..

det er bare det at følelser kan fosvinne, selv om man jobber for å beholde dem! av og til vokser man fra hverandre og ting skjærer seg!

deverre går det ikke alltid an å reparere forholdet...

Gjest gal av..

Det er det teiteste jeg har hørt. Det piffer ikke opp, men ødelegger. Da kan man umulig være glad i kjæresten!!

jeg ville jo aldri vært utro da! det er for dumt! men jeg har aldri før vært frista av andre menn, for jeg har vært så glad i typen. men nå er det ikke slik lenger. vi kan ikke prate om venne ting, slik vi gjorde før. og han er blitt veldig voksen plutselig, og det er jeg langt i fra..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...