Gå til innhold

FU: trives du i jobben din?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg stortrives, heldigvis! Selvfølgelig er det ting som kunne vært annerledes og ikke minst kunne jeg tenkt meg høyere lønn, men hvem kunne vel ikke det? ;o) Det eneste aberet er at arbeidsplassen ligger helt på den andre siden av byen fra der jeg bor og det er litt dumt.

Gjest Møkkajobb

J.... drittjobb! Vi skal ikke skape noe i Norge, men bare forbruke. Dermed fjernes allt som heter industri og utvikling, og vi som fremdeles har en jobb der har oppsigelsestrusselen konstant hengende over hodet. Og de interessante oppgavene tas fra oss en etter en :-(

Annonse

Nei! Innholdet er forså vidt spennende - men lønna er dritdårlig, framtida uforutsigelig (nedlegging?) og for tiden har jeg få kolleger som jeg er særlig begeistret for. Har jobbet samme sted i 16 år - så nå er nesten alle de gode gamle skiftet ut - og jeg har vært der lengst (med ett unntak).

Skulle gjerne gjort noe annet, men alderen tilsier at jeg får holde meg der jeg er...

Gjest kjempejobb

Stortrives i jobben min. Har hatt samme jobb i snart 20 år, og trives bare bedre og bedre. Får mange utfordringer, jobber selvstendig, lærer stadig noe nytt og har hyggelige kolleger.

Det er nedskjærlinger i vår sektor også, men det gjelder å ikke grave seg for dypt i negative tanker. Se på alt som en utfordring og ikke et problem.

Men - det finnes vel en smertegrense for alt går jeg ut fra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...