Gå til innhold

hvordan blir man jøde????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har faktisk jødisk blod i årene, og det er derfor jeg vil bli jøde, å være neger er ingen religion!!!!!!! toooooooooooooosk jævla faens idiot!!!!!!!!

Jeg hadde en skolekompis som ble jøde. Tror han gikk til opplæring i synagogen. Det er lenge siden altså. Jeg husker ham best fordi han ikke kunne komme borti meg, jeg var gravid og uren.

Du trenger ikke ha jødisk blod i årene tror jeg. Tror det har noe med den forsvunnede jødiske stammen å gjøre. Jeg husker ikke mer men kan du ikke henvende deg til synagogen og høre?

jeg har faktisk jødisk blod i årene, og det er derfor jeg vil bli jøde, å være neger er ingen religion!!!!!!! toooooooooooooosk jævla faens idiot!!!!!!!!

Hvis du har jødeblod i årene så er du vel jøde da vel?

Hvis du vil konvertere til jødedommen, kan du vel bare søke litt på nettet og finne ut av det?

Hvis du har jødeblod i årene så er du vel jøde da vel?

Hvis du vil konvertere til jødedommen, kan du vel bare søke litt på nettet og finne ut av det?

nei jeg er ikke jøde fordi om jeg har jødisk forfedre... de er liksom blitt litt vanna ut med kristendommen.. en eller annen oldefar skifta det jødiske etternavnet til et skandinavisk et! :-(((

Men finner jeg ut av navnet skal jeg ta det! Ja, jeg tenker på å oppsøke synagogen. Men jeg må bare bli sikker først. Virker litt risky og gi opp jesus om han virkelig skal være messias, frelseren..

Annonse

nei jeg er ikke jøde fordi om jeg har jødisk forfedre... de er liksom blitt litt vanna ut med kristendommen.. en eller annen oldefar skifta det jødiske etternavnet til et skandinavisk et! :-(((

Men finner jeg ut av navnet skal jeg ta det! Ja, jeg tenker på å oppsøke synagogen. Men jeg må bare bli sikker først. Virker litt risky og gi opp jesus om han virkelig skal være messias, frelseren..

Jøsses. Hvis det er sånn at du tror på Jesus, så hvorfor i all verden vil du bli jøde???

Jøsses. Hvis det er sånn at du tror på Jesus, så hvorfor i all verden vil du bli jøde???

jeg tror jesus har levd, men vet ikke om han er messias. om jeg tror fullt og fast på det, kunne jeg ikke bli jøde. men jeg har lyst til å bli jøde. har ikke du????

men jeg må finne ut av hva jeg tror først. jeg var fullstendig sikker på at jeg ville bli jøde, helt til en kristen venninne fortalte meg at det hadde hun aldri klart, fordi hun tror jesus er frelseren... og fra da av ble jeg usikker :\\\

jeg tror jesus har levd, men vet ikke om han er messias. om jeg tror fullt og fast på det, kunne jeg ikke bli jøde. men jeg har lyst til å bli jøde. har ikke du????

men jeg må finne ut av hva jeg tror først. jeg var fullstendig sikker på at jeg ville bli jøde, helt til en kristen venninne fortalte meg at det hadde hun aldri klart, fordi hun tror jesus er frelseren... og fra da av ble jeg usikker :\\\

Om jeg ikke har lyst til å bli jøde? Eh... nei? Hvorfor skulle jeg det? Jeg trenger ingen religion å klamre meg til.

Om jeg ikke har lyst til å bli jøde? Eh... nei? Hvorfor skulle jeg det? Jeg trenger ingen religion å klamre meg til.

jeg lengter bare tilbake til mitt folk. er nok de jødiske genene som løper rundt i blodet mitt som skriker ut: KOM TILBAKE! KOM TILBAKE TIL JØDEDOMMEN!!

Annonse

Det finnes kristne jøder og det finnes svært mange ikke-troende jøder.. Så jøder er vel først og fremst en folkegruppe uansett hva man tror på, men har altså sin egen religion.

Mener å ha hørt at man er jøde om man er født av en jødisk mor.

..men jeg vet ikke.

Det finnes kristne jøder og det finnes svært mange ikke-troende jøder.. Så jøder er vel først og fremst en folkegruppe uansett hva man tror på, men har altså sin egen religion.

Mener å ha hørt at man er jøde om man er født av en jødisk mor.

..men jeg vet ikke.

Mr Kahn har jødisk bestemor og er alltid klar til å slite hodet av noen palestinere. Det skal tilsynelatende ikke så mye blod til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...