Gjest oppsi Skrevet 15. november 2003 Skrevet 15. november 2003 Det har oppstått en feil når jeg skal laste ned et bilde fra IE. Får bare lastet bilder som bmp filer. Ingen alternativer. Bildet blir bare registrert med: Uten navn..og ikke med det opprinnelige navnet. Må altså forandre bildet manuelt til jpg (evt annen type bildefil) etter nedlasting. Kan noen fortelle meg hvordan jeg kan rette opp dette problemet? 0 Siter
Bassisten Skrevet 15. november 2003 Skrevet 15. november 2003 Gå inn på Tools (Verktøy) - Options (Alternativer) - Slett "Temporary internet files" (Midlertidige internettfiler). Det skal løyse problemet. 0 Siter
Gjest oppsi Skrevet 15. november 2003 Skrevet 15. november 2003 Gå inn på Tools (Verktøy) - Options (Alternativer) - Slett "Temporary internet files" (Midlertidige internettfiler). Det skal løyse problemet. Det gjorde susen! Tusen takk for hjelpen : ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.