Gå til innhold

Uføretrygd og hjemmeværende!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ooops, og hvordan sjekker de det?Kommer hjem og sjekker forholdene? ; )

Hvilken uføretrygd har jeg da rett på?det samme som en minstepensjonist?

Nei, jeg tror ikke det. Men det ser de jo ut av din sykdom hva du er istand til å gjøre eller ikke.

Og hvis du ikke har hatt noe særlig inntekt blir du minstepensjonist. Hvis mannen din tjener dårlig kan du ha mulighet til barnetillegg.

Gjest husmoder

Nei, jeg tror ikke det. Men det ser de jo ut av din sykdom hva du er istand til å gjøre eller ikke.

Og hvis du ikke har hatt noe særlig inntekt blir du minstepensjonist. Hvis mannen din tjener dårlig kan du ha mulighet til barnetillegg.

Tusen takk for svar!Vet du hvor lang behandlingstid det er på en slik sak, og om man får etterbetalt trygd for den perioden som har gått mellom du sendte inn søknaden og til den ble innvilget?

Tusen takk for svar!Vet du hvor lang behandlingstid det er på en slik sak, og om man får etterbetalt trygd for den perioden som har gått mellom du sendte inn søknaden og til den ble innvilget?

I Oslo tar det ca 8 mnd og du får etterbetalt fra den datoen du søkte ev fra den datoen du ble dårlig. Har opplevd begge deler så jeg vet ikke hvorfor det er slik.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...