Gå til innhold

Julekalender for tenåringer ?

Anbefalte innlegg

Gjest uten signatur

Mine er 18 og 15. Og ser veldig forferdet ut hvis jeg ymter frampå om at de snart kanskje ikke trenger pakkekalender lenger!

Begynner å bli lei av å pakke godteri i 48 små pakker hver november...

Hvor lenge holdt dere på med slikt? Svigerinna mi holdt på så lenge 'ungene' bodde hjemme. De var over 20 før de flytta.

Mange år igjen da.........?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126620-julekalender-for-ten%C3%A5ringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

19

• Gemini

11

• Kizza1365380506

6

• snilen

2

Mest aktive i denne tråden

Kizza1365380506

Det blir bare sjokoladekalender på mine store. Minstemann får to pakkekalendere, en fra meg og en fra søstra. Hadde jeg visst at hun hadde laget, hadde jeg aldri giddet.

Stakkars barn. Hehe...

Mine hadde blitt dødsfornærmet. Har nok skjemt dem bort ja.

Men, men, min egen feil.

Mvh

Stakkars barn. Hehe...

Mine hadde blitt dødsfornærmet. Har nok skjemt dem bort ja.

Men, men, min egen feil.

Mvh

Jeg stoppet da jeg fikk minstemann. Og så overtok datteren min plutselig i fjor men det hadde jeg glemt ellers så hadde jeg ikke laget noen :o)

Annonse

Kizza1365380506

Jeg stoppet da jeg fikk minstemann. Og så overtok datteren min plutselig i fjor men det hadde jeg glemt ellers så hadde jeg ikke laget noen :o)

Ja sånn er det å være attpåklatt får i både pose og sekk.

Advent er en herlig tid. Den beste tiden i året synes jeg.

Mvh

Ja sånn er det å være attpåklatt får i både pose og sekk.

Advent er en herlig tid. Den beste tiden i året synes jeg.

Mvh

Og jeg bare gruer meg til hele styret. Men i år blir det ikke noen ting her i huset. Ungene skal få julepresanger og så kan de spise her 1.juledag, men antagelig stikker de til kjærestene sine isteden.

Kizza1365380506

Og jeg bare gruer meg til hele styret. Men i år blir det ikke noen ting her i huset. Ungene skal få julepresanger og så kan de spise her 1.juledag, men antagelig stikker de til kjærestene sine isteden.

Vi lager julepynt sammen, drikker gløgg og tenner adventlys til frokosten om søndagen. I år skal vi lage kuler med serviettcoupage på. Det blir drittlekkert.

Julaften vet jeg ikke. Men vi skal ha hele familien til brunsch her 1.dag.

Mvh

Vi lager julepynt sammen, drikker gløgg og tenner adventlys til frokosten om søndagen. I år skal vi lage kuler med serviettcoupage på. Det blir drittlekkert.

Julaften vet jeg ikke. Men vi skal ha hele familien til brunsch her 1.dag.

Mvh

Julaften skal jeg være her, minstemann hos faren og de store hos moren og faren min. Førstedag håper jeg de kommer og da kan mora og faren min komme hvis de vil men det gidder de sannsynligvis ikke.

I grunnen synes jeg litt synd på meg selv :o)

Kizza1365380506

Julaften skal jeg være her, minstemann hos faren og de store hos moren og faren min. Førstedag håper jeg de kommer og da kan mora og faren min komme hvis de vil men det gidder de sannsynligvis ikke.

Ja det skjønner jeg godt. Hadde du bodd her i byen kunne du komt til meg.

Julen er liksom for familien det da. Jentungen ville at vi skulle feire jul sammen med hans foreldre men der satte jeg foten ned. Det er greit at de er forlovet men har tross alt bare vært det i 1/2 år. De ungene.

Nei det blir nok bare oss og svigermor tror jeg. Herlig det og.

Mvh

Ja det skjønner jeg godt. Hadde du bodd her i byen kunne du komt til meg.

Julen er liksom for familien det da. Jentungen ville at vi skulle feire jul sammen med hans foreldre men der satte jeg foten ned. Det er greit at de er forlovet men har tross alt bare vært det i 1/2 år. De ungene.

Nei det blir nok bare oss og svigermor tror jeg. Herlig det og.

Mvh

De store vil til besteforeldrene. Ifjor og i forifjor ble det bare mas så jeg orker ikke.

Mora mi er senil og bare sinna på meg hele tiden og er helt ufordragelig. Skremte vettet av minstemann sist han var der så datteren min sa det var bedre han ikke gikk på besøk der noe mer. Hun ble rasende fordi han ikke skjønte hvorfor hun spurte om det samme hele tiden.

Annonse

Kizza1365380506

De store vil til besteforeldrene. Ifjor og i forifjor ble det bare mas så jeg orker ikke.

Mora mi er senil og bare sinna på meg hele tiden og er helt ufordragelig. Skremte vettet av minstemann sist han var der så datteren min sa det var bedre han ikke gikk på besøk der noe mer. Hun ble rasende fordi han ikke skjønte hvorfor hun spurte om det samme hele tiden.

Det er en slitsom tid. Min svigermor er også sånn, men mine unger er jo voksne så de skjønner jo hvorfor.

Ikke før er ungene blitt voksne så begynner en med foreldrene. Sånn er livet bare.

Mvh

Det er en slitsom tid. Min svigermor er også sånn, men mine unger er jo voksne så de skjønner jo hvorfor.

Ikke før er ungene blitt voksne så begynner en med foreldrene. Sånn er livet bare.

Mvh

Men jeg orker ikke mer. Har skaffet dem hjemmehjelp, hjemmesykepleie og skaffet moren min plass på dagsenter fordi han er så sliten av henne.

Men moren min vil ikke så faren min har takket nei. Det er så møkkete der at det er ekkelt, de spiser ikke skikkelig, mora mi er ustelt osv. Jeg kan ikke gjøre mer jeg. Da får det bare være som det er.

I Oslo (og en del andre steder i landet) blir det jo arrangert julefeiring for enslige og andre som trenger noen å feire julen med, enten man kommer for å få oppvartning eller man selv bidrar til servering el.lign.

Kanskje det kunne være noe for deg? Synes igrunnen det er leit at de store barna dine ikke tilbringer julaften med deg... Synes mest av alt at det er trist at du må tilbringe julaften alene da...

Huff, stakkar.Er det absolutt ingen du kan være sammen med?

I Oslo (og en del andre steder i landet) blir det jo arrangert julefeiring for enslige og andre som trenger noen å feire julen med, enten man kommer for å få oppvartning eller man selv bidrar til servering el.lign.

Kanskje det kunne være noe for deg? Synes igrunnen det er leit at de store barna dine ikke tilbringer julaften med deg... Synes mest av alt at det er trist at du må tilbringe julaften alene da...

Det er litt trist men det andre valget er verre.

De store ungene har ikke lyst å være hjemme for når vi mangler mora og faren min og minstemann blir jeg så lei meg så jeg griner halve kvelden. Da er det bedre å være alene og late som det ikke er julaften.

Tenkte kanskje jeg skulle lage ribbe dagen før minstemann drar til faren så han får presangene sine. Og er jeg heldig er puben oppe på julaften :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...