Gå til innhold

Julekalender for tenåringer ?

Anbefalte innlegg

Uff, sånt er jo veldig vanskelig...

Og - det tragiske er jo at om du skulle bli slik så vil du vel ikke innse det du heller...

Men - vi får ikke være for hysteriske for å bli like våre mødre, la oss stå på og leve våre liv som best vi kan :-)

Jeg tror det er best å ta hver dag som den kommer og prøve å gjøre det beste ut av den. Ingen har noe løfte om fremtiden uansett.

Sov godt, Gemini.

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

19

• Gemini

11

• Kizza1365380506

6

• snilen

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest mammadaltn

Hei...

Jeg er selv 22 år... eier eget hus, har ikke bodde hjemme hos mamma og pappa siden jeg var 19år.. men julekalender, det får jeg da fortsatt... bor kun 5 minutter unna med bil.. Kalenderen er hjemme hos dem :)

Blir nok til å fortsette med det i ennå noen år :)

hilsen

Vi er 23 og 21 og 17, og nå som vi to største bor hver for oss, får vi hver vår godtekalender av mamma + flaxkalender! Du kan såklart gå over til flaxkalender da, det er stas det også, tenk om man vinner! Men det følger med regler for deling over en viss sum da... -smile- Men å pakke i pakker? Det er jo veldig unødvendig! Du kjøper såklart sånne fine poser på hobbybutikken eksempel, og putter godtet oppi dem, med en liten koselig lapp inni hver dag om du gidder... de sendes tilbake til mor, og hun bruker dem på nytt år etter år... og de siste posene henger på en julekalender til vi kommer hjem til jul, og er kanskje bittelitt større...

veldig veldig stas, spesielt i eksamensperioden! (og så lager jeg en til kjæresten min i tillegg da...)

Du får gjøre som meg, innimellom småpakkene med godteri kommer jeg til å pakke inn 10 og 20 kroninger.

På et par dager så har de nok til å å gå kjøpe seg et blad el.

Både jeg og ungene er drittlei viskelær som ikke visker, blyanter som knekker, småleker som går i stykker med en gang samt totalt meningsløse og unyttige gjenstander som bare blir liggende å strø. Men julekalender må vi selvfølgelig ha;-)

Mamman min også! Pengedagene kommer ofte veldig godt med! Unne seg et blad eller en sjokolade eller en brus i eksamensperioden! Dumle og tiere og seigmenn og... skal ikke så mye til...

Annonse

Du får gjøre som meg, innimellom småpakkene med godteri kommer jeg til å pakke inn 10 og 20 kroninger.

På et par dager så har de nok til å å gå kjøpe seg et blad el.

Både jeg og ungene er drittlei viskelær som ikke visker, blyanter som knekker, småleker som går i stykker med en gang samt totalt meningsløse og unyttige gjenstander som bare blir liggende å strø. Men julekalender må vi selvfølgelig ha;-)

Penger--det var en god idè ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...