Gå til innhold

Hvitevarer og merker

Anbefalte innlegg

Men hva med alt vedlikehold, er ikke det mye jobb

Jo drenering og diverse 100 000. Veranda 40 000, men jeg kjøpte leilighet da jeg ble skilt.

Satsa alt jeg hadde (og ikke hadde) Selv mine foreldre var skeptiske, men jeg tenkte som så: Klarer jeg ikke dette, så klarer jeg heller ikke å betale leie på noe jeg ikke eier selv.

Jeg klarte det selv, og tjente ganske mye på mitt eget valg ;-)

Fortsetter under...

Jo drenering og diverse 100 000. Veranda 40 000, men jeg kjøpte leilighet da jeg ble skilt.

Satsa alt jeg hadde (og ikke hadde) Selv mine foreldre var skeptiske, men jeg tenkte som så: Klarer jeg ikke dette, så klarer jeg heller ikke å betale leie på noe jeg ikke eier selv.

Jeg klarte det selv, og tjente ganske mye på mitt eget valg ;-)

Men jeg tenkte på tak og utvendig vegger og slik som må gjøres med jevne mellomrom

Nei, de fleste kan ikke velge hvor de vil bo og må kjøpe deretter. Men de kan jo selvfølgelig velge å bo seg i hjel ;o)

Jo, de kan tildels velge hvor de vil bo. Oslo er ikke DET stedet hvor alle må være.

Ville aldri bodd der om jeg fikk det gratis. For mye hærk.

Annonse

Jo, de kan tildels velge hvor de vil bo. Oslo er ikke DET stedet hvor alle må være.

Ville aldri bodd der om jeg fikk det gratis. For mye hærk.

Enig, Oslo er ille. Et besøk i ny og ne går an, men å bo der, nei(har bodd der).

Men alle kan ikke bo på "landet".

Enig, Oslo er ille. Et besøk i ny og ne går an, men å bo der, nei(har bodd der).

Men alle kan ikke bo på "landet".

Som jeg skulle skrevet det selv Rusle - bortsett fra at jeg aldri har bodd der.

En tur til den byen, og jeg har fått nok. Ingenting ved Oslo fenger meg. Absolutt ingenting. Bare bes.

Æææææææææ! Vaskemaskina var den eneste jeg var helt sikker på hvilket merke jeg skulle ha jo! Jeg blir sikkert lurt trill rundt.

Kanskje jeg skal gå inn i butikken og si at jeg skal ha vaskemaskin, kjøleskap, støvsuger og oppvaskmaskin (evt. tørketrommel) og så si en max.pris på alt sammenlagt og be dem lage en pakke til meg?

Husk å be om rabatt når du skal ha så mye!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...