Gjest China here we come! Skrevet 19. november 2003 Skrevet 19. november 2003 Jeg er blant de som venter svært spent i disse dager - vil april og mai bli slått sammen mon tro, slik at vi får tildeling i desember?? Eller blir det i januar? Hadde vært hyggelig å få kontakt med andre som er registrert i samme måned, enten det er i AF eller en av de andre foreningene. Skriv gjerne til meg på følgende mailadresse: [email protected] 0 Siter
Gjest uli Skrevet 19. november 2003 Skrevet 19. november 2003 Vi er også i mai 03-gruppen - AF- og er spent om det blir tildeling i des. eller jan. Jeg har forsøkt å sende deg en mail - den ble returnert. Stemmer yahoo-adressen? 0 Siter
tango Skrevet 20. november 2003 Skrevet 20. november 2003 Jepp, vi er i mai-03 gruppa til VB! Som deg sitrende spent på hva som skjer framover - har fått signaler fra VB at det kan bli allerede i desember, men er ikke helt sikker på hva jeg tror lenger. Nesten uutholdelig spennende er det, og uansett desember eller januar eller februar så er det jo ikke lenge til!!! 0 Siter
tulipaner Skrevet 20. november 2003 Skrevet 20. november 2003 Hei! Jeg er i VB-mai03 (7. mai) gruppa. Har snakket med VB i dag og de står fast ved at vi kan regne med tildeling ca. 21. desember...Dette er bare så utrolig spennende... Hilsen fra forventningsfulle 0 Siter
gogo1365380358 Skrevet 20. november 2003 Skrevet 20. november 2003 Vi er også i mai-03, VB. Er også spent på hva som venter, men er nå så smått begynt å tro på at vi kan få tildeling i desember. Spennende tider! mvh 0 Siter
Gjest China here we come! Skrevet 20. november 2003 Skrevet 20. november 2003 Vi er også i mai 03-gruppen - AF- og er spent om det blir tildeling i des. eller jan. Jeg har forsøkt å sende deg en mail - den ble returnert. Stemmer yahoo-adressen? Ja, mail adressen stemmer, men du må skrive hele linjen som står der, ikke bare det i blått. Kan du ikke prøve om igjen? Eller har du en e-mail adresse selv? Tenk, vi kommer til å reise i samme gruppe! 0 Siter
Troya1365380348 Skrevet 21. november 2003 Skrevet 21. november 2003 Hei Vi er også i maigruppen og bruker AF. Har sendt deg mail. 0 Siter
Gjest uli Skrevet 22. november 2003 Skrevet 22. november 2003 Ja, mail adressen stemmer, men du må skrive hele linjen som står der, ikke bare det i blått. Kan du ikke prøve om igjen? Eller har du en e-mail adresse selv? Tenk, vi kommer til å reise i samme gruppe! Hei, takk for tilbakemeldingen. Mailen kom i retur igjen, det er nok noe jeg ikke har skjønt. Her min adresse: [email protected] La høre fra deg. uli 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.