Gå til innhold

Andre her i mai 2003-gruppen (Kina)?

Anbefalte innlegg

Gjest China here we come!

Jeg er blant de som venter svært spent i disse dager - vil april og mai bli slått sammen mon tro, slik at vi får tildeling i desember?? Eller blir det i januar?

Hadde vært hyggelig å få kontakt med andre som er registrert i samme måned, enten det er i AF eller en av de andre foreningene.

Skriv gjerne til meg på følgende mailadresse:

[email protected]

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/127073-andre-her-i-mai-2003-gruppen-kina/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, vi er i mai-03 gruppa til VB! Som deg sitrende spent på hva som skjer framover - har fått signaler fra VB at det kan bli allerede i desember, men er ikke helt sikker på hva jeg tror lenger. Nesten uutholdelig spennende er det, og uansett desember eller januar eller februar så er det jo ikke lenge til!!!

Gjest China here we come!

Vi er også i mai 03-gruppen - AF- og er spent om det blir tildeling i des. eller jan. Jeg har forsøkt å sende deg en mail - den ble returnert. Stemmer yahoo-adressen?

Ja, mail adressen stemmer, men du må skrive hele linjen som står der, ikke bare det i blått. Kan du ikke prøve om igjen? Eller har du en e-mail adresse selv? Tenk, vi kommer til å reise i samme gruppe!

Annonse

Ja, mail adressen stemmer, men du må skrive hele linjen som står der, ikke bare det i blått. Kan du ikke prøve om igjen? Eller har du en e-mail adresse selv? Tenk, vi kommer til å reise i samme gruppe!

Hei,

takk for tilbakemeldingen. Mailen kom i retur igjen, det er nok noe jeg ikke har skjønt. Her min adresse:

[email protected]

La høre fra deg.

uli

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...