Gå til innhold

HASTER!Hvordan se html koder i worddok?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest amatørja

Du må for all del ikke finne på å bruke Word for å lage html-sider.

Den genererer enorme mengder totalt unyttig kode, og lager dokumentene sinnsykt tunge uten grunn - 20-30 ganger tyngre enn nødvendig.

?? Ehh.hva mener du med "tunge"!? Siden er oppe å går den. har fått andre til å sjekke den, så den funker!?

?? Ehh.hva mener du med "tunge"!? Siden er oppe å går den. har fått andre til å sjekke den, så den funker!?

En side som i rein html veier 4 k, veier i Word minst 40 k.

Det som fungerer hos deg, behøver nødvendigvis ikke å fungere hos andre.

Du sier du har sjekket. Javel.

Hvordan virker side(e) i andre nettlesere og på andre os-er?

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest amatørja

En side som i rein html veier 4 k, veier i Word minst 40 k.

Det som fungerer hos deg, behøver nødvendigvis ikke å fungere hos andre.

Du sier du har sjekket. Javel.

Hvordan virker side(e) i andre nettlesere og på andre os-er?

Hei.

Ja, si det. Det vet jeg ikke, og har ikke peiling på hvordan jeg sjekker. Hadde før frontpage ekspress og syntes det fungerte greit, men nå har jeg ikke det lenger , så jeg har rett og slett ingen annen løsning på det. har du?

Siden er her

http://www.mamut.com/fristelser

Hei.

Ja, si det. Det vet jeg ikke, og har ikke peiling på hvordan jeg sjekker. Hadde før frontpage ekspress og syntes det fungerte greit, men nå har jeg ikke det lenger , så jeg har rett og slett ingen annen løsning på det. har du?

Siden er her

http://www.mamut.com/fristelser

Tja, jeg kunne kanskje foreslå en annen løsning, men sålenge du har en løsning som ser ut til å fungere, og du får omsetningen på den, synes jeg du skal fortsette med den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...