Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg vært så mye sjuk i høst, at jeg endelig har bestemt meg for å gjøre som pappan min sier og ta tran. Som sagt så gjort, jeg kjøpte en flaske tran med sitronsmak (litt pysete skal man da være). Og nå har jeg altså tatt tran for første gang i mitt liv. Det smakte oljete og emment, med en lett bismak av sitronduft-Jif.

Det var bare det jeg ville si...

Fortsetter under...

Skrevet

Eeew...

Jeg har aldri smakt tran, og akter å la det forbli sånn.

Tar masse annet dill da. Men ikke tran. Så tøff er jeg ikke.

Gjest Kurt Kubein
Skrevet

Skjønner meg ikke på folk. Å ta tran er et stykke kake.

Skrevet

Skjønner meg ikke på folk. Å ta tran er et stykke kake.

Kake smaker da en hel del bedre.

Skrevet

Derfor holder jeg meg vekk fra tran. Usj. Liker ikke smaken.

:o)

Annonse

Gjest Kurt Kubein
Skrevet

Kake smaker da en hel del bedre.

Duuh... "A piece of cake", skjønneruvel.

Skrevet

Tran finnes i kapsler. Det skulle jeg ønske at pinnekjøtt gjorde også...

Skrevet

Duuh... "A piece of cake", skjønneruvel.

Engelske kaker er selvsagt en helt annen sak. Det er et velkjent faktum at engelskmenn ikke kan lage mat.

Skrevet

Jeg er helt sikker på at trankapsler ikke er like sunt som flytende tran. INGENTING er sunnere enn tran på flaske. Og sier noen noe annet tar de fra meg en hel barndomsillusjon. Det vil dere vel ikke ha på samvittigheten?

Gjest Kurt Kubein
Skrevet

Engelske kaker er selvsagt en helt annen sak. Det er et velkjent faktum at engelskmenn ikke kan lage mat.

Er kaker mat? Ifølge tannlegen min ja, ifølge ernæringsfysiologistudentdama mi, nei.

Skrevet

Er kaker mat? Ifølge tannlegen min ja, ifølge ernæringsfysiologistudentdama mi, nei.

Vel, kaker bakt av engelskmenn kategoriseres nok vanligvis ikke som "mat". Men andre kaker er mat.

Annonse

Gjest Kurt Kubein
Skrevet

Vel, kaker bakt av engelskmenn kategoriseres nok vanligvis ikke som "mat". Men andre kaker er mat.

Men da er jo ikke "kaker" bakt av engelskmenn kaker.. Da er det aches, not cakes.

Skrevet

Men da er jo ikke "kaker" bakt av engelskmenn kaker.. Da er det aches, not cakes.

Fælt er det åkke som.

Skrevet

Jøsses som du syter.... "takkal lille baaaaarnet" :o)

Skrevet

Neste gang kjøper du Møllers Naturell. Den er deilig!

Jada, i mitt hus elsker vi tran alle mann ;-)

hare1365380455
Skrevet

Jeg begynte nettopp å ta tran, men jeg må si den vanlige er mild og smaker ingenting mens den med sitron er pyton! Altså; den vanlige smaker ikke beiskt, heller lite..:) Men jeg er vant med å ta det, altså.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...