Gå til innhold

Får bare feil i kjent nettbutikk (bøker)

Anbefalte innlegg

Tidligere handlet jeg en del på Bokkilden.no. Nå går ikke det lenger, for jeg får bare feil, så fort jeg klikker på "Gå til kassen" eller prøver å logge meg på med brukernavnet mitt der.

Er det noen som har noen peiling på hva feilen kan være, og hvor den kan ligge? Jeg bruker Internet Explorer 6.0, og har oppdatert med jevne mellomrom på Microsofts sider.

Nettleseren min fungerer glimrende overalt ellers, det er kun hos Bokkilden jeg får denne feilen:

"Handlingen er avbrutt

Internet Explorer kan ikke kobles til den ønskede Web-siden. Siden kan være midlertidig utilgjengelig.

--------------------------------------------------------------------------------

Prøv følgende:

Klikk Oppdater, eller prøv på nytt senere.

Hvis du har vært inne på denne siden tidligere og vil vise hva som er lagret på datamaskinen, velger du Fil og deretter Arbeid frakoblet.

Hvis du vil ha informasjon om søking i frakoblet modus med Internet Explorer, velger du Innhold og stikkordregister på Hjelp-menyen.

Internet Explorer "

Noen som vet hva som er feilen, er det noen innstillinger jeg må gjøre?

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hva feilen kan være, men du kan gå i en annen butikk, for eksempel

http://www.haugenbok.no/

Der handler jeg, og får utrolig god og rask service (og gratis frakt). I den tilbudskatalogen var det forresten mye billig og bra...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...