Gå til innhold

Hvis sønnen din var homofil.....

Anbefalte innlegg

Gjest Tutleguri
Skrevet

Jeg har ingen problemer med at noen forelsker seg i og deler livet med et menneske av samme kjønn. Innovertiss, utovertiss - spiller det noen rolle?

Og angående barnebarn; Det er da mange heterofile par som ikke kan lage sine egne barn og! Eller som ikke vil..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde takla det helt fint :)

Og det hadde nok han også, for høyst sannsynlig har han "fått det inn med morsmelka" at det er ok og naturlig.

Skrevet

Hadde ikke gjordt meg noenting. Bortsett fra at jeg hadde vært redd for at sønnen min skulle ha hatt det vanskelig.

Gjest Ignatius
Skrevet

Jeg ville be masse for deg. Og etter å ha lest innlegget ditt, skaljeg be masse for deg -- selv om du ikke er min datter/sønn.

Skrevet

Jammen så kommer han ikke i år igjen... Ikke Skomaker`n, men Nissa Nyberget på "Julemorgen", tenker du er fornøyd nå, he he :-) ......???

*Sikle* Men herregud - det må da være minst 2 år siden jeg var så uforsiktig å avsløre min lidenskap for Hr. Nyberget her inne???

Skrevet

Det ville jeg nok taklet helt fint. Den tanken har jeg tenkt gjennom flere ganger, ikke fordi jeg tror det (han er bare snart 9 år også da), men har tenkt hypotetisk på det

Men håper at han ville fått det lettere enn mange homofile har det i hvert fall

Lykke til! Får håpe det går bedre enn du frykter :)

Skrevet

*Sikle* Men herregud - det må da være minst 2 år siden jeg var så uforsiktig å avsløre min lidenskap for Hr. Nyberget her inne???

Ja, man må passe seg for hva man sier, enkelte ting glemmes aldri, he he.... ;-) Men mannen er jo i høyeste grad veldig sjarmerende.

Skrevet

Hva med en evt. kjærlighet. Bør ikke din sønn bestemme hvem som skal vite hva først?

Hehe... det sier seg vel selv?

Men forhåpentligvis har jeg sterke og lykkelige barn som ser på det som en selvfølge å fortelle foreldrene om deres seksuelle legning så snart de blir klar over hva den består i.

Skrevet

Hehe... det sier seg vel selv?

Men forhåpentligvis har jeg sterke og lykkelige barn som ser på det som en selvfølge å fortelle foreldrene om deres seksuelle legning så snart de blir klar over hva den består i.

Så du forventer deg at din datter/søn kommer hjem en dag og sier: "Hei, mamma... jeg er heterofil"...

?

Skrevet

Så du forventer deg at din datter/søn kommer hjem en dag og sier: "Hei, mamma... jeg er heterofil"...

?

Er du litt.... domm?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...