Gjest Pricilla Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 når de bare er fjollete? Ble litt inspiert av innlegget under her..: ) Må først si at jeg har ikke noe imot homofile, langt i fra... Men en ting synes jeg er utrolig teit av noen homofile. De spiller overfeminine, sitter med beina i kryss og veiver med hånda, sukker og slenger på hodet... Skikkelig blond bimbo-look. Hvorfor i huleste gjør de det? Veit de ikke hvor jævla dumt det ser ut? Er også rart at det kalles å være femi, har du sett damer som er så ekstreme som enkelte homofile? Synes rett og slett det blir kunstig og altfor dumt jeg.. Unaturlig! Når ikke damer engang, som tross alt er det feminine kjønn, oppfører seg sånn, hvorfor gjør menn som er sammen med menn det da? Prøver de å være damete eller hva er det? Og hva med de homsene som er skikkelig mannfolk, hvorfor blir de sammen med disse femikladdene? Trodde de var homo for å være sammen med en mann jeg? Ikke ei fjolle med pikk??? Også en ting til.. Hvorfor (mener nå de overfemi homsene) kal de alltid understreke at de er homofile, hvorfor skal de skrike det ut til hele verden? Akkuratt som om noen bryr seg.. Møtte en kamerat (han var homo) av kameraten til typen min en gang, og han var femikladd.. Han spurte om typen min hadde stor kukk og flørtet med han på en ekkel måte, klådde på han osv. Så sa han til meg at han skulle vedde for at han sugde kkk bedre enn meg. Javel.. fint for deg da sa jeg bare. Blir ikke det for dumt da? JEG sier ikke sånn til andre jenter.. Det er sånn man ikke gjør det, i hvert fall når man ikke kjenner vedkommende. Dritbarnslig! SYnes hele fyren var helt dust jeg, det hadde jeg synes hvis det var en jente som var sånn også da.. men vanlige folk gjør ikke sånn, hvorfor må homofile skille seg enda mer ut? Kanskje ikke så rart at enkelte synes homser er kvalme. De som er sånn ødelegger jo for alle andre. Det samme gjelder jenter som er lesbiske... Det er som regel alltid en gutte-jente og en jente.. Ofte kan man ikke se at gutte-jenta egentlig er kvinne. HVorfor være sammen med en dame da når vedkommende ligner en mann? Er det pga musa da eller?? Skulle JEG ha vært sammen med ei jente, skulle det vært ordentlig jente med langt hår, sminke, skjørt og høye hæler! (for å sette det på spissen). man skulle i hvert fall sett at det var en kvinne.. Og hun skulle vært sexy, ikke en mannlig traktor-lesbe, da kunne jeg jo liksågodt valgt en mann? Alltid forundra meg det der... Hmmm... Noen som har noen kloke tanker? Noen som er homo her, bortsett fa strandhai som sitter i skapet, som kan forklare? God helg! : ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128826-hvorfor-kaller-homofile-menn-seg-feminine/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Akkurat det der har også jeg lurt på? :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128826-hvorfor-kaller-homofile-menn-seg-feminine/#findComment-785958 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pricilla Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Akkurat det der har også jeg lurt på? :-) Ja for naturlig er det i hvert fall ikke! Er gutter til de er 15-16 år, så blir de plutsleig de femikladdene og ekkle å omgås.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128826-hvorfor-kaller-homofile-menn-seg-feminine/#findComment-785960 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Ja for naturlig er det i hvert fall ikke! Er gutter til de er 15-16 år, så blir de plutsleig de femikladdene og ekkle å omgås.... Selv har jeg intet problem med å omgås homofile, men disse "femikladdene" som du så godt beskriver her gir meg skikkelige frysninger..... Det er så kunstig og tilgjort at det blir fullstendig kvalmende. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128826-hvorfor-kaller-homofile-menn-seg-feminine/#findComment-785964 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brusa Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg synes dere er fulle av fordommer jeg.. Du sriver at du ikke har noe imot homofile, men likevel rakker du ned på de som oppfører seg feminint. Hvor ligger logikken i det da ?? Og JA ! jeg har møtt damer som er så feminine som du beskriver, og det har kanskje du også om du tenker deg om...det er bare det at man ikke nødvendigvis legger merke til det fordi man oppfatter det som "normalt". Se for deg kvinneklubben som sitter ved kaffebordet og slår seg på knærne, lager lyse stemmer og gjør seg til når de forteller /ler av det andre forteller. Godta at man er forskjellige her i verden ! ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128826-hvorfor-kaller-homofile-menn-seg-feminine/#findComment-785979 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strandhai Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg kan du aldri huske å ha gått inn i noe skap..... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128826-hvorfor-kaller-homofile-menn-seg-feminine/#findComment-785996 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pricilla Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg synes dere er fulle av fordommer jeg.. Du sriver at du ikke har noe imot homofile, men likevel rakker du ned på de som oppfører seg feminint. Hvor ligger logikken i det da ?? Og JA ! jeg har møtt damer som er så feminine som du beskriver, og det har kanskje du også om du tenker deg om...det er bare det at man ikke nødvendigvis legger merke til det fordi man oppfatter det som "normalt". Se for deg kvinneklubben som sitter ved kaffebordet og slår seg på knærne, lager lyse stemmer og gjør seg til når de forteller /ler av det andre forteller. Godta at man er forskjellige her i verden ! ) Jeg synes de oppfører seg dumt og unaturlig.. Mener det om damer som oppfører seg overfemi og! Det er unaturlig det og.. har ikke noe i mot homser nei, hvorfor skulle jeg det? men når de er fjollete og kunstige synes jeg de blir latterlige, kvinner også, men jeg må si jeg har sett flere overfemi homser enn kaffekjerringer. Er stor forskjll på å være feminin og å spille feminin da... Er da mer normalt at en kvinne er feminin enn en mann? I hvert fall når de smører tjukt på som enkelte gjør. Var et spørsmål da.. Lurer på hvorfor de gjør seg til på den måten.. Hvorfor kan de ikke bare være seg selv? jeg sitter ikke på cafe og roper at jeg er hetro (litt på spissen), hvorfor har homser behov for det? Og hvorfor blir en jente som er lesbisk sammen med en jente som ligner en mann??? Er vel lov å lure? Synes ikke dette var noe negativt innlegg.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128826-hvorfor-kaller-homofile-menn-seg-feminine/#findComment-786033 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg synes dere er fulle av fordommer jeg.. Du sriver at du ikke har noe imot homofile, men likevel rakker du ned på de som oppfører seg feminint. Hvor ligger logikken i det da ?? Og JA ! jeg har møtt damer som er så feminine som du beskriver, og det har kanskje du også om du tenker deg om...det er bare det at man ikke nødvendigvis legger merke til det fordi man oppfatter det som "normalt". Se for deg kvinneklubben som sitter ved kaffebordet og slår seg på knærne, lager lyse stemmer og gjør seg til når de forteller /ler av det andre forteller. Godta at man er forskjellige her i verden ! ) Det å stille spørsmål ved - og misslike - de som oppfører seg overdrevent feminint kan vel umulig være fordomsfullt? Jeg har møtt på noen slike, og jeg kan desverre ikke noe for at jeg verken liker deres oppførsel eller måten de tar opp seksuelle saker på (overfiksert). Dette har ingen ting med å oppføre seg "normalt feminint" å gjøre. Hvis en mann oppfører seg like overdrevent maskulin, så skal jeg love deg at det blir kommentert og kritisert av andre..... Vi finner det latterlig - på samme måte som jeg finner de omtalte "megafemi" homsene latterlige og "kvalmende". 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128826-hvorfor-kaller-homofile-menn-seg-feminine/#findComment-786037 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ariaden Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Sånn tenker jeg om de femi mannfolka også. Men jeg må si jeg synes de mannfolka som kler seg i kvinneklær ofte er hakket verre. De blir jo ofte divaer og det så overdrevet til de grader... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128826-hvorfor-kaller-homofile-menn-seg-feminine/#findComment-786059 Del på andre sider Flere delingsvalg…
damedame Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Synes du skulle holdt deg for god for å skrive dette innlegget. Synes du viser lite respekt for det som faller uten for A4-normen. Menneskets natur er variert, og det skal man bare tolerere. At noen menn (heterofile som homofile) er feminine - hva så?? At noen damer (heterofile som homofile) er maskuline - hva så?? Forøvrig så må jeg si det at det er langt fra alle homofile menn som er feminine og langt fra alle lesber som er maskuline - Og tro meg, jeg vet hva jeg prater om. Jeg er selv lesbisk, har langt hår, skjørt, høye hæler, bruker sminke og lebestift. Du ville aldri sett at jeg var lesbisk. Sånn er det, du passerer mange lesbiske damer på gata hver dag. Du passere mange hommfile menn på gata hver dag. Men du ser oss ikke, fordi vi er som alle andre. Ha en god dag. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128826-hvorfor-kaller-homofile-menn-seg-feminine/#findComment-786215 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brusa Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg synes de oppfører seg dumt og unaturlig.. Mener det om damer som oppfører seg overfemi og! Det er unaturlig det og.. har ikke noe i mot homser nei, hvorfor skulle jeg det? men når de er fjollete og kunstige synes jeg de blir latterlige, kvinner også, men jeg må si jeg har sett flere overfemi homser enn kaffekjerringer. Er stor forskjll på å være feminin og å spille feminin da... Er da mer normalt at en kvinne er feminin enn en mann? I hvert fall når de smører tjukt på som enkelte gjør. Var et spørsmål da.. Lurer på hvorfor de gjør seg til på den måten.. Hvorfor kan de ikke bare være seg selv? jeg sitter ikke på cafe og roper at jeg er hetro (litt på spissen), hvorfor har homser behov for det? Og hvorfor blir en jente som er lesbisk sammen med en jente som ligner en mann??? Er vel lov å lure? Synes ikke dette var noe negativt innlegg.. Er du så sikker på at de spiller da ???? I tilfelle de gjør det, kan det ha noen sammenheng med at de ønsker å vise at de er stolte av legningen sin, at de ikke synes det er noe å skamme seg over ?? Husk på at mange homofile møter svært mye motstand i oppveksten ! På samme måte som med jålete damer kan det hende at de bare er slik de er ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128826-hvorfor-kaller-homofile-menn-seg-feminine/#findComment-786233 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brusa Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Sånn tenker jeg om de femi mannfolka også. Men jeg må si jeg synes de mannfolka som kler seg i kvinneklær ofte er hakket verre. De blir jo ofte divaer og det så overdrevet til de grader... Ikke alle ! Her jeg bor er det en mann som kler seg mer som en gammel bestemor, han ser skikkelig koselig ut ) Men det finnes jo de som har Cher som sitt store forbilde da..... Urgh...men den stilen er jo ganske vulgær uavhengig om det er menn eller kvinner inni klærne.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128826-hvorfor-kaller-homofile-menn-seg-feminine/#findComment-786238 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brusa Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Er du så sikker på at de spiller da ???? I tilfelle de gjør det, kan det ha noen sammenheng med at de ønsker å vise at de er stolte av legningen sin, at de ikke synes det er noe å skamme seg over ?? Husk på at mange homofile møter svært mye motstand i oppveksten ! På samme måte som med jålete damer kan det hende at de bare er slik de er ) så oser innlegget ditt av fordommer... rett og slett på grunn av at dette er noe du faktisk har "hengt deg opp i" 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128826-hvorfor-kaller-homofile-menn-seg-feminine/#findComment-786241 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brusa Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 så oser innlegget ditt av fordommer... rett og slett på grunn av at dette er noe du faktisk har "hengt deg opp i" .. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128826-hvorfor-kaller-homofile-menn-seg-feminine/#findComment-786244 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pricilla Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Synes du skulle holdt deg for god for å skrive dette innlegget. Synes du viser lite respekt for det som faller uten for A4-normen. Menneskets natur er variert, og det skal man bare tolerere. At noen menn (heterofile som homofile) er feminine - hva så?? At noen damer (heterofile som homofile) er maskuline - hva så?? Forøvrig så må jeg si det at det er langt fra alle homofile menn som er feminine og langt fra alle lesber som er maskuline - Og tro meg, jeg vet hva jeg prater om. Jeg er selv lesbisk, har langt hår, skjørt, høye hæler, bruker sminke og lebestift. Du ville aldri sett at jeg var lesbisk. Sånn er det, du passerer mange lesbiske damer på gata hver dag. Du passere mange hommfile menn på gata hver dag. Men du ser oss ikke, fordi vi er som alle andre. Ha en god dag. Du skjønte tydligvis ikke innlegget mitt! ; ) I det hele tatt... menn kan gå med neglelakk for meg om de vil, er ikke det som er poenget. Jeg har selv homofile venner, så dette var overhodet ikke ment som noe hån mot noen. bare et par spørsmål jeg lurer på, som jeg enda ikke har fått svar på. 1.) Hvorfor er homofile menn overfemi? Hva får de ut av det? HVORFOR? har jeg aldri skjønt.. De kan gjøre hva de vil for min del, emn jeg synes det ser latterlig ut - dette mener jeg også om kvinner som opptrer sånn. Er det fordi de vil vise verden at de er homo eller ha er det? 2.) Når man er lesbisk, hvorfor vil man da være sammen med en dame som ligner en mann? (Omvendt med homofile menn). Har da aldri sagt at ALLE er traktorlesber eller alle homser er femikladder... Jeg sier HVIS jeg hadde vært lesbisk så ville jeg hatt ei sexy dame, ikke en dame som ligna mann. trodde det var poegnget med å være lesbisk at man vil ha samme kjønn... Både utseende og innvendig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128826-hvorfor-kaller-homofile-menn-seg-feminine/#findComment-786256 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Synes du skulle holdt deg for god for å skrive dette innlegget. Synes du viser lite respekt for det som faller uten for A4-normen. Menneskets natur er variert, og det skal man bare tolerere. At noen menn (heterofile som homofile) er feminine - hva så?? At noen damer (heterofile som homofile) er maskuline - hva så?? Forøvrig så må jeg si det at det er langt fra alle homofile menn som er feminine og langt fra alle lesber som er maskuline - Og tro meg, jeg vet hva jeg prater om. Jeg er selv lesbisk, har langt hår, skjørt, høye hæler, bruker sminke og lebestift. Du ville aldri sett at jeg var lesbisk. Sånn er det, du passerer mange lesbiske damer på gata hver dag. Du passere mange hommfile menn på gata hver dag. Men du ser oss ikke, fordi vi er som alle andre. Ha en god dag. Ærlig talt så tror jeg ikke du forstod noe av det Pricilla skrev - eller så er det du som sliter med fordommer....? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128826-hvorfor-kaller-homofile-menn-seg-feminine/#findComment-786261 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pricilla Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Er du så sikker på at de spiller da ???? I tilfelle de gjør det, kan det ha noen sammenheng med at de ønsker å vise at de er stolte av legningen sin, at de ikke synes det er noe å skamme seg over ?? Husk på at mange homofile møter svært mye motstand i oppveksten ! På samme måte som med jålete damer kan det hende at de bare er slik de er ) ja jeg er HELT 200% sikker på at de spiller! ; ) Som jeg skrev tidligere så er en barndomsvenn av meg homo.. i var "venniner" i mange år, han var mer moden osv. kanskje litt naturlig femi. Men nå har han blitt skikkelig *urg* femifemi! ; ) "ÅGuuuuuuuuuuuuud a meg.. for en lekker jakke a gitt".. ikke ofte man hører menn si sånn? ; ) hehe.. Faller seg mer natulig for en kvinne å si spnt. Skjønner hva ejg vil frem til? Jeg synes bare det ser dumt ut å spille sånn på legningen sin.. Greit av å være stolt av det, men trenger ikke rope det ut til hele verden da. Tenk om gravide skulle påpeke at de er gravide hele tiden? Gravide er stolte de og, men de trenger ikke fortelle det til hele verden hele iden.. Det ser man slv, og man ser ofte på homofile menn at de er homo, selv om de ikke er overfemi. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128826-hvorfor-kaller-homofile-menn-seg-feminine/#findComment-786266 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pricilla Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 så oser innlegget ditt av fordommer... rett og slett på grunn av at dette er noe du faktisk har "hengt deg opp i" javel, ikke sånn jeg leser det i hvert fall.. LANGT LANGT i fra... Folk er så jævlig tjappe til å kalle folk fordomsfulle, rasister og det som verre er bare man kommer emd en mening her. Lite trolig at jeg hat fordommer mot homser når jeg har venner som er det... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128826-hvorfor-kaller-homofile-menn-seg-feminine/#findComment-786268 Del på andre sider Flere delingsvalg…
damedame Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Ærlig talt så tror jeg ikke du forstod noe av det Pricilla skrev - eller så er det du som sliter med fordommer....? Jeg har ikke fordommer, men blir provosert og oppgitt av innlegg som tydelig viser slikt. Og det mener jeg hovedinnlegget gjør. Du må gjerne prøve å fortelle meg noe annet, men du overbeviser ikke meg Så, over og ut herfra. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128826-hvorfor-kaller-homofile-menn-seg-feminine/#findComment-786270 Del på andre sider Flere delingsvalg…
damedame Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Du skjønte tydligvis ikke innlegget mitt! ; ) I det hele tatt... menn kan gå med neglelakk for meg om de vil, er ikke det som er poenget. Jeg har selv homofile venner, så dette var overhodet ikke ment som noe hån mot noen. bare et par spørsmål jeg lurer på, som jeg enda ikke har fått svar på. 1.) Hvorfor er homofile menn overfemi? Hva får de ut av det? HVORFOR? har jeg aldri skjønt.. De kan gjøre hva de vil for min del, emn jeg synes det ser latterlig ut - dette mener jeg også om kvinner som opptrer sånn. Er det fordi de vil vise verden at de er homo eller ha er det? 2.) Når man er lesbisk, hvorfor vil man da være sammen med en dame som ligner en mann? (Omvendt med homofile menn). Har da aldri sagt at ALLE er traktorlesber eller alle homser er femikladder... Jeg sier HVIS jeg hadde vært lesbisk så ville jeg hatt ei sexy dame, ikke en dame som ligna mann. trodde det var poegnget med å være lesbisk at man vil ha samme kjønn... Både utseende og innvendig. 1) De er vel seg selv, uten å tenke på hva andre (deg inkludert) måtte tenke om dem? Vi er forskjellige. Hvem har sagt at en mann MÅ være sånn og sånn? 2) De har vel de preferansene. Enkelt og greit. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128826-hvorfor-kaller-homofile-menn-seg-feminine/#findComment-786277 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.