Gå til innhold

Hvorfor kan jenter aldri bli tynne nok?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kloke ord. Jeg har mange ganger lurt på det samme. Livet skal nytes!

Kvinner er eksperter i å være misfornøyd med det de har fått utdelt. Det gjelder både puppestørrelse, hårfarge og diverse kroppsdeler.

Kanskje vi skulle spørre: Hvem er fornøyd med kroppen sin? Det er jo også mulig at mange er fornøyd, men at de gjør lite av seg.

Gjest noen ganger er det ålreit

Kloke ord. Jeg har mange ganger lurt på det samme. Livet skal nytes!

Kvinner er eksperter i å være misfornøyd med det de har fått utdelt. Det gjelder både puppestørrelse, hårfarge og diverse kroppsdeler.

Kanskje vi skulle spørre: Hvem er fornøyd med kroppen sin? Det er jo også mulig at mange er fornøyd, men at de gjør lite av seg.

Jeg driter i de fem kg'ene mine - bortsett fra når jeg ser disse syltynne missenen, damene på H&M-reklamene, damene i musikkvideoene og så videre og så videre.

Da sitter jeg med en følelse av at jeg er annenrangs.

Ganske tragisk, egentlig.

Jeg driter i de fem kg'ene mine - bortsett fra når jeg ser disse syltynne missenen, damene på H&M-reklamene, damene i musikkvideoene og så videre og så videre.

Det er jo et fint spark i baken for å ta tak i kiloene også da.

Annonse

Gjest nei jeg er ikke sånn

Jeg er overvektig, ganske kraftig overvektig, og jobber med saken. Men jeg er ikke direkte misfornøyd med meg selv. Jeg slanker meg av helsemessige årsaker.

Jeg er kommet dithen at jeg i hovedsak er fornøyd med meg selv og kroppen min, har det godt med meg selv og med mannen min, og han er glad i meg som jeg er.

Irriterer meg litt over jenter som aldri blir fornøyde. Som klager over 2 kg for mye og om de 2 kg skulle bli borte, så klager de over slapp hud på magen, tykke ankler eller noe annet bagatellmessig.

Det er jo et fint spark i baken for å ta tak i kiloene også da.

Joda, men motivasjonen sitter ikke lenger enn til neste gatehjørne.

Spiser sunt og normalt, så det gidder jeg ikke å begynne å klusse med.

Trene mer etter nyttår, kanskje...?

Haha.

Ingen behøver slanke seg for min skyld, og ikke sole seg heller.

Problemet er at mine partnere ikke har brydd seg nevneverdig om hva jeg mener. Venninnene deres har MYE mer å si.

Det er fordi damene dine ser gnisten i øynene dine når disse lekre babesene spankulerer ned catwalken på misseshowene...

;)

Ulv I Faarikaal

Det er fordi damene dine ser gnisten i øynene dine når disse lekre babesene spankulerer ned catwalken på misseshowene...

;)

De lekre babes er alt for tynne, det ser ut som de kommer fra en KZ leir og bare har fått en brødskive siden det. Vonde å ligge på er de også. Jeg liker ikke å ligge på tom mage.

Ja, vi må tåle at det alltid vil finnnes noen som er mer perfekte enn oss selv. Vi må tåle å se på dem og eventuelt beundre dem uten å være misunnelig.

Jeg tror noe av problemet er at i dagens samfunn er "jeg vil ha" veldig sterkt. Man oppmuntres til ikke å nøye seg med det nestbeste.

Annonse

Jeg håper egentlig ikke jeg går ned enda 5 kilo, har gått ned 5 kilo de siste 3-4 mnd og det holder i grunnen. 152,5 cm og 53 kilo begynner å bli passe. Og av en eller annen grunn ser det ut til at omtrent 4 av de 5 kiloene har sittet rundt hoftene, i alle fall er det ingen bukser som henger på meg lenger - selv trusene mine har blitt for store! Og det ser ut til at Lindex har sluttet å føre trusemerket mitt... :o(

...fordi jeg føler meg skvalpete og cellulittete og slapp i fisken. En smal midje og flat mage kan faktisk ødelegge dagen min. Hater å stå i trange prøverom å oppdage at størrelse M ikke passer og at alt tyter overalt. Og enda er jeg ikke overvektig men ganske gjennomsnittlig. Dessverre er ikke gjennomsnittlig godt nok.

Etter jul skal jeg gå ned ti kilo!!! (har jeg planlagt)

Synes ganske av mange de jeg kjenner har et ok forhold til vekt, men er mer opptatt av å væreveltrente. Det gjelder i allefall for meg.

Vekten blåser jeg i, men ønsker å ha en fast og veltrent kropp.

Gjerne rund i formene, mannen min liker litt rumpe og pupper, men ikke cellulitt.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...