Gå til innhold

avslag på søknad om oppholdstilatelse

Anbefalte innlegg

Folk som gifter seg i utlandet, gjør det på en norsk utenriksstasjon (ambassade). Da kreves imidlertid at begge er norske borgere.

Man kan også godt gifte seg med en utelandsk borger i dennes hjemland, men jeg tror ikke noe land praktiserer vielse av to for landet helt fremmede.

Det stemmer ikke, en jeg kjenner (norsk) giftet seg med en afrikaner i England i sommer, ikke ved noen norsk ambassade, noe som gir ham oppholdstillatelse i England også.

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

4

• naiv

3

• tiliti

3

• Ulv I Faarikaal

1

Mest aktive i denne tråden

Det stemmer ikke, en jeg kjenner (norsk) giftet seg med en afrikaner i England i sommer, ikke ved noen norsk ambassade, noe som gir ham oppholdstillatelse i England også.

Antagelig kom denne afrikaneren fra et land i Commonwealt, noe som gir ham spesielle rettigheter i Storbritannia.

Annonse

hehe.

Men jeg har rett, ikke sant?

Det er helt ufattelig hvor raskt disse gutta i det hele tatt plukker opp norske, naive kvinnfolk. De har ofte norsk kjæreste før de i det hele tatt har pakket ut på asylmottaket.

Det er helt uvirkelig at voksne jenter (i den grad de kan sies å være voksne) skal være så til de grader naive.

Gjest epletre

...og hvis alle sammen hopper utenfor et stup så ...

Hopper du etter? ..

:-)

Det er jo ikke det jeg sier, men det er mye som skjer og det er viktig aa tenke seg godt om. det er det eneste jeg har sagt! Du hoerer masse negativt om ekteskap som er inngaatt pga oppholdstillatelse, men det er jo alltid det negative som kommer frem i saker som dette!

Jeg har bare sett at de to jeg kjenner som har vaert igjennom det brant seg... Sier ikke at det kan skje alle...

Gjest epletre

Det er helt ufattelig hvor raskt disse gutta i det hele tatt plukker opp norske, naive kvinnfolk. De har ofte norsk kjæreste før de i det hele tatt har pakket ut på asylmottaket.

Det er helt uvirkelig at voksne jenter (i den grad de kan sies å være voksne) skal være så til de grader naive.

enig

Det er jo ikke det jeg sier, men det er mye som skjer og det er viktig aa tenke seg godt om. det er det eneste jeg har sagt! Du hoerer masse negativt om ekteskap som er inngaatt pga oppholdstillatelse, men det er jo alltid det negative som kommer frem i saker som dette!

Jeg har bare sett at de to jeg kjenner som har vaert igjennom det brant seg... Sier ikke at det kan skje alle...

Neida, jeg måtte bare.

Jeg kjenner bare to par som har gjort dette, og begge har det bra i dag. 10 års-dag for par 1 ene, 3 eller 4 for par 2.

Naive eller desperate. Eller kanskje begge deler.

Annonse

Gjest epletre

Neida, jeg måtte bare.

Jeg kjenner bare to par som har gjort dette, og begge har det bra i dag. 10 års-dag for par 1 ene, 3 eller 4 for par 2.

Ja det kan jo selvsagt gaa bra, men som sagt hoerer en som oftest det negative. Det var det samme da jeg flyttet over hit som au pair.. Fikk nesten bare hoere negative ting foer jeg reiste. Men her er jeg, og jeg har det saa bra saa...

Gjest annekristiansen

Det er ingen som sier at du ikke må gjøre det, de gir deg et råd. Det er jo ikke særlig lurt å gifte seg med en utlending bare pga oppholdstillatelsen og en berusende forelskelse som er her og nå, mangen som har brent seg før deg. Hvor lenge har du kjent ham?Hvor gammel er du?

Jeg er 50 år og har kjent han i 2 år så det er ikke snakk om berusende forelskelse

Gjest babalubabiba

Det sier de alle.

Det er lite jeg finner mindre imponerende en kvinnemennesker som nærmest står utenfor asylmottakene og leter etter framtidige menn.

Helt ufattelig.

Hva med norske enslige menn som er overalt og leter etter kvinner. De er ganske mange blitt, spesielt i Oslo. Jeg er på markedet og treffer dem alle sammen,og mannfolk er og blir mannfolk uansett rase eller religion. Det sa min bestemor og hun hadde rett.

Hva med norske enslige menn som er overalt og leter etter kvinner. De er ganske mange blitt, spesielt i Oslo. Jeg er på markedet og treffer dem alle sammen,og mannfolk er og blir mannfolk uansett rase eller religion. Det sa min bestemor og hun hadde rett.

Var det et inntrykk hun også hadde med seg fra "stripa"?

Er det patetisk å lete etter kvinner?

Det er hvordan man gjør det som er patetisk, og når man nærmest stiller seg utenfor et asylmottak og venter på noen stakkars skapninger som selvsagt gjør alt for å bli i Norge, så ja! Da er man patetisk, enten man er mann eller kvinne.

Nå vet selvsagt ikke jeg om det er tilfelle her, men det er nok av de som prøver seg på disse figurene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...