Gå til innhold

Er dere våkne???

Anbefalte innlegg

Gjest kjeder meg
Skrevet

Det er jo ingen innlegg fra i dag jo?

Sover dere lenge på lørdag?

Sitter hær på jobb å kjeder meg masse.

Er kjempe lei!

Noen som har noen orginale nett sider jeg kan fordrive tiden med??

Det er så kjedelig!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest uten signatur
Skrevet

Hva med å jobbe da? Istedenfor å kjede deg? Er vel det du får betalt for...

Skrevet

jeg får innlegg fra idag frem, hvordan kan det ha seg at så mangen klager på at de ikke får frem de siste 100?

Skrevet

http://www.isketch.net

for de som ikke har prøvd det før, så er dette et tegnespill, jeg synes det er kjempemorsomt. Man går inn i grupper og så får man i oppgave å tegne noe så skal de andre gjette. Tidsfordriv ivertfall.

Skrevet

jeg får innlegg fra idag frem, hvordan kan det ha seg at så mangen klager på at de ikke får frem de siste 100?

det kan vel ha noe med at det har blitt fikset på de 9 timene mellom "kjeder meg" sitt innlegg og ditt? :-)

Skrevet

det kan vel ha noe med at det har blitt fikset på de 9 timene mellom "kjeder meg" sitt innlegg og ditt? :-)

:))

Gjest kjeder meg
Skrevet

Hva med å jobbe da? Istedenfor å kjede deg? Er vel det du får betalt for...

Når du sitter vakt!

Så sitter du bare å venter, det er det jeg får betalt for!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...