Gå til innhold

Dol`s eminente regjering er dannet!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mysteria

17

• SierDuDet

14

• Gemini

8

• sigga

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Ikke ofte jeg kommer med på noen liste heller, selv om jeg er "fast inventar" og har vært her siden 97/98.

Jeg har også vært her siden 97 og har enda ikke kommet med på en eneste liste (ingen jeg har lest i allefall). Lille usynlige meg.... ;-)

Siden vi er i gang med å bygge et virtulet samfunn, setter jeg i gang med kongehuset.

Har ikke kvalifikasjonene (les: ansiennitet) til å raske til meg en plass som statsråd, så derfor inviterer jeg de unge og ublyge til å gifte seg inn i mitt kongehus.

I Mette-Matrits ånd, med ymse bakgrunn og noe uvisse hensikter, erkærer jeg meg altså kongelig her på DOL, og utnevner selv ingen andre.

Jeg er Dronning Itsuko av DOL

Første mann til mølla får plass i min legendariske kongefamilie.

Oppnevn deg selv med egen DOL tittel...

Miljøvernminister-posten er ikke besatt på denne oversikten, det samme med

utviklingsminister,

olje- og energi-minister,

utdannings- og forskningsminister,

nærings- og handelsminister, og

samferdselsminister

Totalt skal det være 19 ministre i en regjering ;-)

:-)

Siden vi er i gang med å bygge et virtulet samfunn, setter jeg i gang med kongehuset.

Har ikke kvalifikasjonene (les: ansiennitet) til å raske til meg en plass som statsråd, så derfor inviterer jeg de unge og ublyge til å gifte seg inn i mitt kongehus.

I Mette-Matrits ånd, med ymse bakgrunn og noe uvisse hensikter, erkærer jeg meg altså kongelig her på DOL, og utnevner selv ingen andre.

Jeg er Dronning Itsuko av DOL

Første mann til mølla får plass i min legendariske kongefamilie.

Oppnevn deg selv med egen DOL tittel...

jeg tar gjerne en prinsessetittel. :-D

Annonse

Gjest minister Kåre

Miljøvernminister-posten er ikke besatt på denne oversikten, det samme med

utviklingsminister,

olje- og energi-minister,

utdannings- og forskningsminister,

nærings- og handelsminister, og

samferdselsminister

Totalt skal det være 19 ministre i en regjering ;-)

:-)

Kommer vel an på antall departement?

Og de slås jo stadig sammen og omorganiseres.

Du får rope høyere du også.

:o)

Jeg er ikke så hårsår ang. disse listene, og gidder heller ikke å engasjere meg i "enhver diskusjon" eller svare på så mange forum-undersøkelser at det gjør noe, veldig få faktisk. Men jeg svarer vel litt her og der, masse rare temaer jeg dumper borti, så jeg tror ikke jeg føler behov for mer "hyl & skrik" :-)

Jeg er ikke så hårsår ang. disse listene, og gidder heller ikke å engasjere meg i "enhver diskusjon" eller svare på så mange forum-undersøkelser at det gjør noe, veldig få faktisk. Men jeg svarer vel litt her og der, masse rare temaer jeg dumper borti, så jeg tror ikke jeg føler behov for mer "hyl & skrik" :-)

Så dermed har du slått fast at du ikke vil melde deg inn i kongefamilien på tråden over her. Der vil forresten jeg ikke være heller.

Så dermed har du slått fast at du ikke vil melde deg inn i kongefamilien på tråden over her. Der vil forresten jeg ikke være heller.

Nei takk! :-)

Klarer meg godt uten all oppmerksomheten, og tror ganske sikkert at jeg ikke hadde passet inn der heller...

Så her i huset får vi leve på den eneste "nær-de-kongelige-opplevelsen" som var min mann til del for en del år siden (før "min tid"). Han var på fest med Märtha, og hadde henne på fanget og skravla, men det var visst også det hele... ;-)

Annonse

Hadde jeg bestemt så hadde du fått bli med. Hmmmm, som statsminister har jeg vel egentlig litt å si.

Hvilken post vil du ha?

Forbrukerminister.

Kunne ha fått testet mange av produktene det er snakk om på sidene her jeg da.

Gliser. Spesielt hjelpemidler..

:o))

Forbrukerminister.

Du altså! Tenker ikke på annen enn sex, sex og sex!

Jeg er i det minste variert i tankegangen, og tenker på hockey, hockey og sex!

:)

Forbrukerminister.

Hva slags hjelpemidler? Rullestoler og den slags? Nei, det var vel kanskje en annen type du sikta til... ;-)

Du altså! Tenker ikke på annen enn sex, sex og sex!

Jeg er i det minste variert i tankegangen, og tenker på hockey, hockey og sex!

:)

Humrer godt her.

Trenger hjelpere. Vil du som statsminister vise meg den ære og hjelpe meg. Er noe buttgreier jeg ser helst at andre prøver..

:op

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...