Gå til innhold

Dol`s eminente regjering er dannet!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mysteria

17

• SierDuDet

14

• Gemini

8

• sigga

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Har ikke sagt det heller. Jeg kan ta de små og du de store.

Deal?

:o)

Tja, litt må man jo ofre seg, og uten at jeg skal sammenligne meg med Bondevik selv om han innehar samme posisjon som meg, så er jeg rimelig sikker på at han hadde prøvd but-plugger om det var det det sto på.

Siden vi er i gang med å bygge et virtulet samfunn, setter jeg i gang med kongehuset.

Har ikke kvalifikasjonene (les: ansiennitet) til å raske til meg en plass som statsråd, så derfor inviterer jeg de unge og ublyge til å gifte seg inn i mitt kongehus.

I Mette-Matrits ånd, med ymse bakgrunn og noe uvisse hensikter, erkærer jeg meg altså kongelig her på DOL, og utnevner selv ingen andre.

Jeg er Dronning Itsuko av DOL

Første mann til mølla får plass i min legendariske kongefamilie.

Oppnevn deg selv med egen DOL tittel...

Jeg tar Hoffnarr tittelen.

"................."

Annonse

Nå skal jeg selvsagt være forsiktig med å sette ut rykter om Bondevik, så svaret må bli: Tja.

Vært på byen nå? Og hjemme allerede nå? Det føler jeg er noe tidlig!

Byen? Nei da. Har hatt besøk av to gode venninner.

Med god hjelp av dem har jeg nå blitt julerød på håret.

Dessuten tar jeg det rolig i helgen, skal reise bort på julebordshelg neste helg. Da vil det vel gå litt villere for seg.

Byen? Nei da. Har hatt besøk av to gode venninner.

Med god hjelp av dem har jeg nå blitt julerød på håret.

Dessuten tar jeg det rolig i helgen, skal reise bort på julebordshelg neste helg. Da vil det vel gå litt villere for seg.

Jeg skal også på julebord neste helg, men det blir nok halvrolig løp for min del. Fikk vel nesten min dose forrige helg, dessuten kan det fort bli nok i jula. Da har jeg fri! Dvs, i hvert fall fra 1. juledag på morgenen! :)

Du får dra litt i piercingen til hun ene venninne de for meg. Da blir hun glad! :)

Jeg skal også på julebord neste helg, men det blir nok halvrolig løp for min del. Fikk vel nesten min dose forrige helg, dessuten kan det fort bli nok i jula. Da har jeg fri! Dvs, i hvert fall fra 1. juledag på morgenen! :)

Du får dra litt i piercingen til hun ene venninne de for meg. Da blir hun glad! :)

Hun har ikke tatt den.. Men var her i kveld hun ja. Som en solstråle.

Hun har ikke tatt den.. Men var her i kveld hun ja. Som en solstråle.

Ja, hun er vel for gammal til å ta sånt :)

Lurer på om jeg skal kjøpe meg skøyter og begynne å spille litt hockey. Det frister litt, dog er jeg redd det kan bety en del skader. Slår meg mer med 90 kg enn jeg gjorde for 15 år siden, og selv da minnes jeg noen sabla urutinerte fall...:)

Ja, hun er vel for gammal til å ta sånt :)

Lurer på om jeg skal kjøpe meg skøyter og begynne å spille litt hockey. Det frister litt, dog er jeg redd det kan bety en del skader. Slår meg mer med 90 kg enn jeg gjorde for 15 år siden, og selv da minnes jeg noen sabla urutinerte fall...:)

Alderen det vet du SDD. Man faller tyngre når man er gamlere.

Hun er vel ikke mye gamlere enn deg. Dessuten så blir ikke vi damer for gamle til slikt.

Annonse

Alderen det vet du SDD. Man faller tyngre når man er gamlere.

Hun er vel ikke mye gamlere enn deg. Dessuten så blir ikke vi damer for gamle til slikt.

Nei, det er sant. Dessuten skal man aldri si at damer blir gamle. Det lærte jeg en gang av en gammel tante. Dere skal omtales som "de eldre", ikke "gamle".

Ja, man faller hardt når man først faller. Det lærte jeg etter en del snowboardturer for noen år siden. Fikk noen trøkker da!

Nei, det er sant. Dessuten skal man aldri si at damer blir gamle. Det lærte jeg en gang av en gammel tante. Dere skal omtales som "de eldre", ikke "gamle".

Ja, man faller hardt når man først faller. Det lærte jeg etter en del snowboardturer for noen år siden. Fikk noen trøkker da!

Damer blir modne.

Så du skal jobbe på julaften du?

Damer blir modne.

Så du skal jobbe på julaften du?

Jupp, men ikke før klokka 20.00, så jeg får med meg julemiddagen! Får stå opp litt tidlig på juleaften og heller være litt trøtt den påfølgende - og siste natta for året - og heller ta resten av jula med storm :)

Jupp, damer blir modne, og det er jo i og for seg ikke negativt. Det kan være, men noen holder seg jo bra :)

Jupp, men ikke før klokka 20.00, så jeg får med meg julemiddagen! Får stå opp litt tidlig på juleaften og heller være litt trøtt den påfølgende - og siste natta for året - og heller ta resten av jula med storm :)

Jupp, damer blir modne, og det er jo i og for seg ikke negativt. Det kan være, men noen holder seg jo bra :)

Jupp, sant det..

Men skal køye nå, barna krever sitt på morgenene her.

Ha en fortsatt flott natt.

Gjest uten signatur

Kanskje det er derfor ja. Men har egentlig ikke for vane og brette ut for mye om meg selv. Så får vel kanskje bare godta at jeg ikke er på noen liste da.

Kan du ikke starte et departement for overnaturlige ting eller noe slikt da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...