Gjest Grekofil Skrevet 6. desember 2003 Skrevet 6. desember 2003 Sitter her å drømmer om å reise til Hellas 6 uker i mai/juni. Men jeg aner ikke hvilken øy jeg skal velge ? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 6. desember 2003 Skrevet 6. desember 2003 Jeg har bare vært på Kos, og med mindre du er 18, udødelig, klar for å være dritings 24 timer i døgnet i 1 uke, så ville jeg nok valgt annerledes. Greit noen dager, men det var ikke noe annet å gjøre der. Ingenting å se, bare å ligge på stranda i 7 dager og drikke øl. Greit nok, men det kan man pgså gjøre 1 dag eller 3 andre steder hvor det også finnes andre ting å gjøre. En ting som irriterte meg med Kos og som jeg forsto at var tilfelle de fleste steder i Hellas: Du må kaste papiret i søpla etter å ha tørket deg i ræva. Det er grunn nok for meg til ikke å dra tilbake til Hellas. 0 Siter
Gjest skopelos Skrevet 6. desember 2003 Skrevet 6. desember 2003 Familien min var i Skopelos og lengter tilbake.. Jeg har ikke vært der. 0 Siter
Gjest tod Skrevet 7. desember 2003 Skrevet 7. desember 2003 Dra til Kreta. Da kan du se Knossos, tenke på hvordan de sprø folkene i antikken levde. På Kreta er det også mulig å finne plasser hvor det ikke bare turister, sånn at du kan interagere med grekerne og snakke med dem mens de drikker opp lønninga si, handle i butikker hvor de genuint hater deg osv. Personlig drar jeg ikke ikke til plasser hvor folk ikke har nok respekt for meg til å hate meg. Hvis du ikke skjønner hva jeg mener, trenger du anteklig ikke reise. 0 Siter
tusseline Skrevet 8. desember 2003 Skrevet 8. desember 2003 Jeg har vært på flere greske øyer, og kan anbefale følgende: Korfu, Skiathos og Santorini. Fine på hver sin måte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.