Gå til innhold

Har du funnet kjæreste pr nett?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Mitt siste forhold begynte på en chattekanal :)

(De rundt meg var skeptiske i lang tid.)

Ei nær har hatt en annonse inne på en av disse plassene, det var gratis i tre måneder så må hun betale...en 40,- kr mnd. tror jeg det var.( Sum summarum fikk hun mange svar )

Jeg synes ikke det er rart å høre om folk som treffes på nettet, det er vår tids moderne måte å møte både partnere og venner på ser det ut til.

:)

Gjest strandhai

www.gaysir.no

he heh he...men den er nok mer beregnet for de litt den litt mer skeive delen av befolkningen...:)

Traff en kar der jeg, som jeg har møtt en gang, og som jeg fikk utrolig god kontakt med med en gang! Jeg håper.....jeg håper....;)

Annonse

fuji1365380447

Jeg fant kjæresten min på Spraydate for ca et halvt år siden. Vi er nyforelska og forteller alle som spør at vi traff hverandre på nettet.

Syntes ikke at det er flaut, men folk blir temmelig overrasket når jeg forteller det - de fleste syntes at det er spennende!

Jeg "fant" kjæresten min på spraydate for nesten halvannet år siden. Gratis side, forresten. Etterhvert har vi fortalt venner og familie hvordan vi traff hverandre. De fleste synes det er interessant/spennende å høre om denne nye måten å treffe folk på. Kan absolutt anbefales! Om jeg hadde hatt behov for å treffe nye menn en annen gang, så tror jeg at jeg hadde gjort det via nettet på nytt. Det er noe med at du kan velge å ha kontakt med de du finner tonen med, og så etterhvert sjekke ut om det også stemmer i r.l. Det som var så pussig med meg og kjæresten, var at det viste seg at han kommer fra akkurat samme stedet som meg!! Verden er ikke stor.

"Er med mer akseptert å finne seg en pr nett nå?"

Det tror jeg man trygt kan si, ja.

"Hvordan reagerer du når noen sier de fant hverandre over internett?"

Reagerer ikke på det. Gjorde det tidligere.

"Ville du turt det selv?"

Ville møtt den jeg hadde kontakt med for å se om kjemien var der. Man kan bli fort kjent med dem man skriver med, fordi man er så åpne (er min erfaring), men da tenker jeg også at man mister noe av det som er spennende i en bli-kjent - fase. Jeg ville ikke søkt kjæreste på nett. Er litt for romantisk til det - og tror for mye på kjærlighet ved første blikk...

Lykke til hvis du bestemmer deg for å søke kjøreste på nettet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...