Gå til innhold

Kan man bestille julemat til EN noe sted i Oslo?

Anbefalte innlegg

Hei

Kjenner noen som skal feire jul alene og lurer på om jeg skal bestille julemiddag på døra til dem.

Vet dere om det finnes noen restauranter/cateringselskaper i Oslo, som leverer mat på døra, når bestillingen bare er til to personer? Jeg har prøvd å søke litt, men finner bare levering til selskaper og da er minimum 6 personer. Hadde også vært fint om de leverte på julaften.

Håper noen kan hjelpe

Hilsen

Fortsetter under...

vet ikke hvordan kvaliteten er (kan tenke meg litt så som så) men pizza og kinaexpressen og spice har sikkert noen varianter av julemat...

ellers er det jo fjordland vakuumpakket da...

ikke verdens beste forslag men...

kanskje du kan hente selv? Da er det sikkert lettere å finne kvalitetsmat.

laguna1365380434

Det er i allefall mange restauranter og kafeer(særlig mange av de halvbrune) som holder oppe på julaften.

Mange av disse har julemat også. Jeg har kompiser som bor langt unna Oslo som har spist ute på julaften. Om noen av de leverer vet jeg ikke, men det går jo an å hente i hvertfall.

Hva sjappene heter husker jeg desverre ikke, men jeg kommer sikkert på noen til i morgen og kan skrive det her da, om du er interessert.

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...