Gå til innhold

kjøpe eksamensbesv.?? desperat!!

Anbefalte innlegg

Gjest student i nød

sitter her og skriver på en j**** eksamen som skal leveres i morgen. men jeg greier det bare ikke! må nok bare levere blankt og satse alt på å greie det på netse forsøk.

noen som vet om man kan levere blankt på en hjemmeeksamen?

MEN: hovedspørsmålet:

er det mulig å få kjøpt seg en ekasamen, eller kjøpt noen til å skrive den for meg???

fryyyyktelig umoralsk ja, vet det, så jeg trenger ikke moralisering.

hvor finner jeg ut av dette? noen sider på nettet??

takknemlig for hjelp.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/129088-kj%C3%B8pe-eksamensbesv-desperat/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

laguna1365380434

Det er noen sider som heter noe slikt som juks.no og essays.com + flere..

husker ikke akkurat hva de heter, du får snoke litt rundt. Den ene var faktisk enorm og hadde det meste.

Når det er sagt brukte jeg den ikke, selv om jeg var lovlig fristet;)

Du føler deg bedre om du gjør det sjæl, da.. karakteren hadde fått en litt guffen bismak om jeg jukset.

Før du i det hele tatt "tenker" på det:

http://www.computerworld.no/index.cfm?fuseaction=artikkel&id=D7AE2C6B-F090-D6AA-EA0311A93EB96951

Før du veit ordet av det er du ikke lenger en student i nød - men bare i nød.

Denne typen programvare er i dag så dårlig at det i realiteten knapt er noe å bekymre seg for, i alle fall ikke hvis det dreier seg om tekster som ligger ute på nettet (og dette kan man jo selv enkelt sjekke på forhand).

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...