Matthea Skrevet 8. desember 2003 Skrevet 8. desember 2003 Å nei, å nei. Et helt brett med kransekakestenger er ødelagt. Alle stengene este ut til tredobbel størrelse og nå har jeg et helt brett med kransekakesøle. Kan dette ha sammenheng med at jeg skoldet alle mandlene i stedet for bare 2/3? Guri malla, at det går an å plages sånn på kjøkkenet! 0 Siter
snooker Skrevet 8. desember 2003 Skrevet 8. desember 2003 Det er visst ikke helt din "kjøkkendag" i dag, nei :-) 0 Siter
terningkast6 Skrevet 8. desember 2003 Skrevet 8. desember 2003 Kanskje din plass ikke er på kjøkkenet? 0 Siter
Gjest kanskje meg Skrevet 8. desember 2003 Skrevet 8. desember 2003 Prikk dem med gaffel neste gang, se om det gjør nytten. 0 Siter
damedame Skrevet 8. desember 2003 Skrevet 8. desember 2003 Kakemenner med kviser og kakestenger som eksploderer *humrer*... Kanskje er det en konspirasjon mot deg som kokke? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.