Gjest Jobbsøker Skrevet 8. desember 2003 Skrevet 8. desember 2003 Når det står i annonsen "søknad mrk. XXX" hvor skal dette skrives? 0 Siter
Gemini Skrevet 8. desember 2003 Skrevet 8. desember 2003 Der all "mrk" skrives på konvolutter: nederst i venstre hjørne 0 Siter
fresja Skrevet 8. desember 2003 Skrevet 8. desember 2003 Der all "mrk" skrives på konvolutter: nederst i venstre hjørne Jeg er vant til å skrive mrk nederst i venstre hjørne. Jeg har imidlertid lagt merke til i det siste at det står (f.eks. når jeg skal sende in kryssord): Skriv kryssordenes nr øverst oppe til venstre på konvolutten. 0 Siter
Gjest nede til venstre Skrevet 8. desember 2003 Skrevet 8. desember 2003 Jeg er vant til å skrive mrk nederst i venstre hjørne. Jeg har imidlertid lagt merke til i det siste at det står (f.eks. når jeg skal sende in kryssord): Skriv kryssordenes nr øverst oppe til venstre på konvolutten. Men der skal man ikke skrive, pga stempel. 0 Siter
Gjest Arkivaren Skrevet 8. desember 2003 Skrevet 8. desember 2003 Dersom det ikke står spesifikt at du skal skrive det på konvolutten, bør du heller skrive det på dokumentet i tittelen eller en annen plass det vises godt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.