Gå til innhold

Brødbakemaskin.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest mange år siden nå

1) Har du brødbakemaskin?

Vi har hatt, solgte den etter ett år.

2) Hvorfor bruker du den så ofte/sjelden som du gjør?

Brukte den annenhver dag. Det ble så "dumme" brød .... så firkanta .....

3) Kan du lage skikkelig grove brød i en brødbakemaskin?

JA det kan du. Og så vet jeg at den er kjempekjekk for de som har glutenallergi, da er denne bakemaskinen nesten uunnværlig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/129473-br%C3%B8dbakemaskin/#findComment-791163
Del på andre sider

1) Har du brødbakemaskin?

Vi har hatt, solgte den etter ett år.

2) Hvorfor bruker du den så ofte/sjelden som du gjør?

Brukte den annenhver dag. Det ble så "dumme" brød .... så firkanta .....

3) Kan du lage skikkelig grove brød i en brødbakemaskin?

JA det kan du. Og så vet jeg at den er kjempekjekk for de som har glutenallergi, da er denne bakemaskinen nesten uunnværlig.

Tullete at brødene blir firkanta!

Jeg vil jo ikke har firkanta brød! Kan de ikke lage brødbakemaskin som baker avlange brød da?

Hmf. Dessuten er jeg litt skeptisk til måten brødet blir laget på. Hva med luft?

Jeg tror heller jeg skal skaffe meg kjøkkenmaskin med eltekrok. Hater å elte deig og bli klissete på fingra.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/129473-br%C3%B8dbakemaskin/#findComment-791309
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...