Gå til innhold

Formulere julegavekort!

Anbefalte innlegg

Spurte min søster hva hun ønsket seg til jul, og da sa hun at hun kunne tenke seg at noen kunne sitte barnevakt for barna (gutt 11 år, jente 9 år) en helg så hun og mannen kunne finne på noe sammen.

Jeg tenkte jeg skulle lage et slags "gavekort" på barnevakt en helg, men vet ikke helt hvordan jeg skal formulere meg. Litt humoristisk, kanskje? Klarer ikke å komme på noe uten at det blir dumt... :o)

Forslag mottas med 1000 takk!

:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/129485-formulere-julegavekort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lag det litt eksklusivt, det _er_ jo en slik gave..fra en unik person*S*

NN og NN

Mot innlevering av dette kort, kan innehavere bevilge seg en velfortjent helg/kveld sammen.

Dog kan det ikke forventes at huset blir vasket, men den håpefulle skal voktes som det edleste gull. Daglige bekymringer om bleier/raping/mat og hyling kan trygt overlates i min varetekt.

En forutsetning, er at kvelden deres planlegges,og brukes som et påfyll for dager og mnd. som kommer...

Noe slikt?

Du finner sikkert på noe lurt...jeg er mårratrett....:-)

Lag det litt eksklusivt, det _er_ jo en slik gave..fra en unik person*S*

NN og NN

Mot innlevering av dette kort, kan innehavere bevilge seg en velfortjent helg/kveld sammen.

Dog kan det ikke forventes at huset blir vasket, men den håpefulle skal voktes som det edleste gull. Daglige bekymringer om bleier/raping/mat og hyling kan trygt overlates i min varetekt.

En forutsetning, er at kvelden deres planlegges,og brukes som et påfyll for dager og mnd. som kommer...

Noe slikt?

Du finner sikkert på noe lurt...jeg er mårratrett....:-)

Nå trenger de vel kanskje ikke å bekymre seg så mye om bleier og raping ettersom ungene er 9 og 11 år... :o)

Ellers takk for svar!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...