Gå til innhold

Er det lenge til det blir lyst ute nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det lenge til det blir lyst ute nå? Klokka er snart 6 og det er veldig mørkt ute... Skal ut å kjøre, hjem til ho mor. Snø ute og greier. Skulle helst tenke meg å kjøre mens det er lyst... Tidlig oppe i dag. Er litt trøtt. Er det noen andre som er tidlig oppe her i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KL. er 1/2 9, og det er fortsatt mørkt ute. Det snøet da jeg gikk på jobb. Er som oftest mørkt når jeg går hjem også.

Skrevet

KL. er 1/2 9, og det er fortsatt mørkt ute. Det snøet da jeg gikk på jobb. Er som oftest mørkt når jeg går hjem også.

Snøet? Dét uttrykket har jeg aldri hørt før ;)

Skrevet

Var oppe 05:45. :-) Men ikke innom her akkurat da. Nå er klokka straks 08:45, og det begynner å lysne litt. Sola står vel opp sånn ca 09:30, tror jeg. Rundt 0 grader, klarvær... ikke så mye som et snøfnugg! :-) Perfekt førjulsvær.

Gjest ingeniøren
Skrevet

Vet alle dere hvor de andre bor? Soloppgang rundtom i Norge idag varierer med mange timer - ca kl 9 i Oslo, ca kl 10 i Trondheim, og i Tromsø er det mørketid. Litt tungt å komme opp om morgenen for alle...

Skrevet

Snøet? Dét uttrykket har jeg aldri hørt før ;)

Uttrykk :-). Det heter snødde på begge mål, men jeg var nok for rask på labben.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...