Gå til innhold

dele filer eller komprimere

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer litt an på hvilket filformat du har fra før.

Dersom det er noe annet enn .avi kan det lønne seg å bruke et program som encoder den med divX codec, da tar den mye mindre plass.

Dersom det er .avi kan du dele den i to, søk etter "avi file splitter" eller lignende.

Kommer litt an på hvilket filformat du har fra før.

Dersom det er noe annet enn .avi kan det lønne seg å bruke et program som encoder den med divX codec, da tar den mye mindre plass.

Dersom det er .avi kan du dele den i to, søk etter "avi file splitter" eller lignende.

Jeg har en Xvid fil:

http://www.xvid.org/

Hvordan kan jeg splitte den? Evt komprimere den så jeg får den på en cd?

Jeg har en Xvid fil:

http://www.xvid.org/

Hvordan kan jeg splitte den? Evt komprimere den så jeg får den på en cd?

Hvor stor er den? divx/xvid-filer er ofte laget for å være akkurat så store at de kan brennes til CD i VCD-format. VCD tar mindre plass. Omkodingen gjøres av brennerprogrammet når du velger å brenne video-cd.

Hvor stor er den? divx/xvid-filer er ofte laget for å være akkurat så store at de kan brennes til CD i VCD-format. VCD tar mindre plass. Omkodingen gjøres av brennerprogrammet når du velger å brenne video-cd.

Det står at den er 700 MB,

men når jeg flytter den over i Nero og skal brenne den kommer den på 825 MB.

trodde det skulle gå, men Nero sier cden har for liten kapasitet.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...