Åsemor Skrevet 12. desember 2003 Skrevet 12. desember 2003 Jeg vil så gjerne vite hva den heter, den ene sangen der Kristian Valen imiterer Morten Harket. I programmet kommer Morten Harket og overtar etter halve sangen er sunget. Den er stille og rolig, med litt sånn pianotrilling i bakgrunn... 0 Siter
Tornerose Skrevet 12. desember 2003 Skrevet 12. desember 2003 Hunting High and Low? The Sun Always Shines on TV? 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Skrevet 12. desember 2003 Hunting High and Low? The Sun Always Shines on TV? Prøvde Hunting high and low først. Men det var den brusa kom med 0 Siter
Tornerose Skrevet 12. desember 2003 Skrevet 12. desember 2003 Prøvde Hunting high and low først. Men det var den brusa kom med Ok, så ikke programmet jeg da, men tenkte jeg kunne gjette i allefall. :-) 0 Siter
Gjest TIGA Skrevet 13. desember 2003 Skrevet 13. desember 2003 smart av deg å spørre her inne da, jeg har også tenkt lenge på den sangen ) nå fikk jeg også svar, takk til deg som spurte og takk til deg som svarte ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.