molli Skrevet 12. desember 2003 Skrevet 12. desember 2003 - En politiker kan ha som mål å gi folk frihet, men i siste instans har han intet annet middel enn vold for å gjennomføre det. (Martin Schanche) - Søvn er et symptom på koffeinmangel. (Herman Friele) - Det er beklagelig at alle som virkelig vet hvordan landet skal styres er opptatt med å kjøre drosje. (Carl I. Hagen) - I dag reddet jeg en mann fra å bli overfalt. Jeg greide å beherske meg. (Lene Nystrøm) - Jeg har ikke noe å si. Jeg sier det. Det er poesi. (Ari Behn) - Homofili er guds måte å sikre at de virkelig begavede ikke trenger bruke tiden på å oppdra barn. (Per Kristian Foss) - Arvelighet er noe man tror på når man har fått et intelligent barn. (Berit Riise, fotballagent) - Utakk er verdens lønn - og det er god utsikt til lønnsforhøyelse. (Carl Fredrik Seim) - Livet er en endeløs kamp, full av frustrasjoner og utfordringer. Men før eller senere finner du en frisørsalong du liker. (Eli Hagen) - Når en kvinne strekker den venstre armen sin ut av bilvinduet, kan det bety to ting: Enten tørker hun neglelakken, eller så skal hun svinge til høyre. (Fred. Olsen) - Hva er vel et hjem uten barn? Stille og fredelig. (barneombud Trond Waage) - Jeg liker ikke sex på tv. Jeg pleier å falle ned etter kort tid.(Valgerd Svarstad Haugland) - Jeg leste om alle farene ved å drikke, så nå har jeg sluttet å lese. (Torkjell Berulfsen) - Det er delte meninger om Darwins evolusjonsteori. Men hvis den viser seg å være riktig, er det grunn til å tro at den første mannen reiste seg på to bare for å ha hendene frie for å onanere. (Valgerd Svarstad Haugland) - Løfter er som babyer: gøy å lage, vanskelige å følge opp. (Jens Stoltenberg) - Bak hver framgangsrik kvinne ligger det utallige kopper kaffe.(Anita Valen) - Alle som kjører saktere enn deg er idioter, alle som kjører fortere er sinnsyke gærninger. (Martin Schanche) - Hvorfor dreper vi folk som dreper folk, for å vise at å drepe folk er galt? (George W. Bush) - Når du er på diett er dag nr 2 alltid lettere enn den første, for da har man gitt opp. (Knut Borge) - En balansert diett er en drink i hver hånd. (Torkjell Berulfsen) - En rik mann er ikke annet enn en fattig mann med penger. (Kjell Inge Røkke) - Det er ikke vanskelig å slutte å røyke, hvis man tar med dødsfallene greier tusenvis å slutte hver eneste dag. (Johan H. Andresen,tobakkskonge) - Hvorfor kan vi ikke bare fjerne de meteorologene som gir oss dårlig vær? (Øystein Hedstrøm) - Hvis du ser en mann drukne, og du har valget mellom å redde ham eller å ta bilder av det... hvilken type film bør du bruke? (fra eksamensoppgave på Journalisthøgskolen) 0 Siter
terningkast6 Skrevet 12. desember 2003 Skrevet 12. desember 2003 En kvinne uten en mann er som en fisk uten sykkel (Anne Kath) 0 Siter
Gjest Kurt Kubein Skrevet 13. desember 2003 Skrevet 13. desember 2003 En kvinne uten en mann er som en fisk uten sykkel (Anne Kath) Pøh--- Her snakker vi et radikalfeministisk 70-talltsutgangspunkt. Et gammelt sitat, ikke anne kaths. Mvh en en edru 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 13. desember 2003 Skrevet 13. desember 2003 Hehe, meget underholdende. Men du glemte valgspråket til Kvinnegruppa Ottar: " En kvinne går ikke på toalettet før ekteskapet. De må jo få seg et rasshull først." 0 Siter
laban Skrevet 13. desember 2003 Skrevet 13. desember 2003 Pøh--- Her snakker vi et radikalfeministisk 70-talltsutgangspunkt. Et gammelt sitat, ikke anne kaths. Mvh en en edru Helt riktig, Kurt K. Her er min favoritt fra samme epoke: Bigami er å ha en mann for mye. Monogami er det samme, 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.