Gå til innhold

Dette var trist, gitt :(

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest uten signatur
Skrevet

Jaja, NÅ har han det godt da iallefall! Han taklet jo ikke livet i frihet allikevel, den godeste Keiko!

Hvil i fred, som de sier!

Skrevet

Jaja, NÅ har han det godt da iallefall! Han taklet jo ikke livet i frihet allikevel, den godeste Keiko!

Hvil i fred, som de sier!

Nei, det kan du si. Jo da, han har det nok bra der han er nå, hvor det måtte være.

*snufs*

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Det var trist.

Mest at den sjøldaua, ellers kunne det blitt noen store saftige steiker.

Skrevet

Det var trist.

Mest at den sjøldaua, ellers kunne det blitt noen store saftige steiker.

Uff, så grotesk du er ;o)

Men hvalbiff er jo godt da.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Uff, så grotesk du er ;o)

Men hvalbiff er jo godt da.

Beklager. Jeg kan uttrykke min medfølelse, men spiser gjerne dyr med navn:

Sara Sypike (lam), Lillegull (geitekilling), Morten (saubukk), Adolf (kanin), Søren Klype(andrikk) Bølle (andrikk).

Jeg foreslo å gi hvalen en stor fisk med en håndgranat inni, så kunne vi lage strandfest med helstekt hval. Eneste grunnen til at det ikke skjedde var at vi ikke hadde stor nok grill.

Skrevet

Beklager. Jeg kan uttrykke min medfølelse, men spiser gjerne dyr med navn:

Sara Sypike (lam), Lillegull (geitekilling), Morten (saubukk), Adolf (kanin), Søren Klype(andrikk) Bølle (andrikk).

Jeg foreslo å gi hvalen en stor fisk med en håndgranat inni, så kunne vi lage strandfest med helstekt hval. Eneste grunnen til at det ikke skjedde var at vi ikke hadde stor nok grill.

Stakkars meg da, som fikk et lam oppkalt etter meg da jeg var liten. Og senere måtte finne meg i å spise den. Er det rart man drikker?

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Stakkars meg da, som fikk et lam oppkalt etter meg da jeg var liten. Og senere måtte finne meg i å spise den. Er det rart man drikker?

Det var da en uvanlig unnskylding for å drekke seg full?

Jeg trenger bare å feire bursdager. Det fins helt sikkert et menneske som har bursdag i dag. Ca en av 365 tenker jeg, Gratulerer! Skål.

Gjest sørgestund
Skrevet

Ja, ja, vi får vel prøve å komme oss i begravelsen da.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Bli med å bære kista?

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Bli med å bære kista?

Ja, det blir nok tungt :-)

Gjest sørgestund
Skrevet

Bli med å bære kista?

Det er vel det minste vi kan gjøre. Hvis vi makter å stå på bena i en sådan sørgestund.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Ja, det blir nok tungt :-)

I sjøen er det myriader av dyr som eter kadavre, til og med bein.

Kizza1365380506
Skrevet

Skål!!

Skrevet

Det er jo en gledens dag for metallindustrien dette her da. Noen må jo lage hermetikken han skal spas ned i.

Skrevet

Det ble jo brukt 160 millioner for at denne fettklumpen skulle bo i trivelige omgivelser. Det var jo vel anvendte penger må jeg si. Smaker ikke så bra når den har selvdauet. Skulle vært spist for lenge siden, rett foran trynet på Paul Watson.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Det ble jo brukt 160 millioner for at denne fettklumpen skulle bo i trivelige omgivelser. Det var jo vel anvendte penger må jeg si. Smaker ikke så bra når den har selvdauet. Skulle vært spist for lenge siden, rett foran trynet på Paul Watson.

Vi skulle satt Paul Watson i samme celle som Varg Vikernes, Norges svar på Charles Manson. Der skulle han fått hvalbiff hver dag.

Skrevet

Det er jo en gledens dag for metallindustrien dette her da. Noen må jo lage hermetikken han skal spas ned i.

*skrattler*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...