Gå til innhold

Telefonselgere = Telefonterrorr !!!

Anbefalte innlegg

Ja det mener jeg.

Har i gjennomsnitt 6-7 selgere pr dag!!.

Er så lei disse plageåndene.

Om jeg har reservert meg? Å jo da, men det hjelper jo lite tydeligvis.

Har vurdert å si opp fasttelefonen min og kun ha mobilen.

Har display på tlf som røper hvem som ringer.

Er det selgere, så står det "secret". Da kan jeg jo velge å ikke ta tlf. men...hva skjer da? Jo disse plageåndene fortsetter og fortsetter helt til de får svar.

Vet ikke mine arme råd. Er tålmodig av natur men nå har det gått for langt.

Skal jeg kjøpe noe så vil jeg ikke ha dette presset gjennom tlf. Har aldri benyttet meg av dette heller.

Takk for at dere gadd lese dette. Måtte få ut denne frustrasjonen og jeg er sikkert ikke alene.

Alt toppet seg da disse "plageåndene" ringte to ganger idag,også under håndballkampen da!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/129737-telefonselgere-telefonterrorr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Spør hver selger hvor de har fått nummeret ditt, det kan hende du har havnet på en "offerliste" som distribueres. De registrerer nøye hvem de får penger og salg av. Kjøper eller gir du noe, så kommer de tilbake.

Ikke vær sint på selgere, de gjør bare en jobb.

Spør hver selger hvor de har fått nummeret ditt, det kan hende du har havnet på en "offerliste" som distribueres. De registrerer nøye hvem de får penger og salg av. Kjøper eller gir du noe, så kommer de tilbake.

Neida, er ikke sint på de. Er nesten for høflig.

Og, jeg har aldri kjøpt noe eller heller.

Jeg får nok gå til verks så jeg kommer bort fra "offerlista".

Men takk for rådet "ulv i fåreklær".

Annonse

Når de har valgt en sånn jobb så kan de bare ha det så godt - de fortjener ingen nåde.

http://www3.brreg.no/oppslag/reservasjon/index.jsp for å reservere seg mot telefonsalg.

Det tar opp til tre måneder før alle selgere har oppdatert listene sine og ringingen stopper, men jeg har ikke fått en eneste telefonselger på tråden de siste årene.

Annonse

Gjest Musemista

Nå må du hugse at det ikke bare er dem som ringer med Secret!!!

Du kan misse en del telefoner!

Det er veldig enkelt å bli kvitt desse telefonselgerene, DET ER BARE Å LEGGE PÅ!!!

Plager de deg fortsatt, true med å anmelde dem for pesontrakasering, har funket med meg, jeg er sikkert svartlistet blandt telefonselgerene, fordi jeg har tatt av på dem så mange ganger!

Dessuten har jeg vært slik en irriterende telefonselger selv, så ingenting sårer dem>!

Når de har valgt en sånn jobb så kan de bare ha det så godt - de fortjener ingen nåde.

Litt naivt å tro at en alltid har et valg når det gjelder jobb. De som jeg har sett som jobber som telefonselgere er studenter, alenemødre og mennesker med ulike typer funksjonshemninger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...