Gå til innhold

Reinkarnere pc'en?

Anbefalte innlegg

PC'en min oppfører seg så merkelig for tiden. Arbeider av og til uhorvelig sakte også. Og så er det disse evinnelige plage-pop-ups'ene...

Hvordan kan jeg formatere hele maskinen? (bærbar, 2 år gammel).

Jeg har foretatt systemgjenndannelse noen ganger, men synes ikke det hjelper nevneverdig for slik maskinen var på gjenndannelsestidspunktene jeg nå får tak i (tilbake til oktober) inneholder også irritasjonsmomenter for meg (bla imesh ad-support som IKKE kan fjernes... Er det lov??).

Kjøpte maskinen brukt og der fulgte ingen CD med. Følger det med noen nyttige ting der, som kan gjøre maskinen min som ny igjen? Kan jeg låne CD til en venninne som har kjøpt ny maskin nå (annet merke og sannsynligvis sterkere/større maskin)?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/129741-reinkarnere-pcen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

XP

Få tak i CD til XP, sett den i og slå maskinen av og på. CD'en skal da starte istallasjonsprogrammet av seg selv og gi deg mulighet til å slette partisjonene. Slett, opprett ny og installer på nytt. Mulig PC'en må settes opp til å "boote" fra CD. Det gjør du muligens ved å trykke "Del" under oppstart for å komme inn i setup.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/129741-reinkarnere-pcen/#findComment-792767
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...