BettyBlue Skrevet 13. desember 2003 Skrevet 13. desember 2003 Den er jeg drittlei, og jeg skvetter hver gang, og de som er i rommet mitt lurer på hva det var for no'! Følger den med Biolareklamen? Kan den fjernes snart??? Arrgh!! 0 Siter
Gjest Niels Henrik Skrevet 13. desember 2003 Skrevet 13. desember 2003 Dette har jeg visst gått glipp av. Kanskje det er bra jeg ikke har høyttalere på PC'en min. 0 Siter
molli Skrevet 13. desember 2003 Skrevet 13. desember 2003 Aner ikke noe om det, for jeg har lyden avstengt når jeg surfer - kanskje noe du også kan prøve? :-) Så slipper du prompelyder, mener jeg? :-) 0 Siter
Gjest TIGA Skrevet 13. desember 2003 Skrevet 13. desember 2003 hvor er dette? forstår ikke hva du mener jeg. 0 Siter
Gjest webwasher Skrevet 13. desember 2003 Skrevet 13. desember 2003 Innstaller Webwasher så hverken ser eller hører du noe til reklamen. http://www.webwasher.com/ 0 Siter
Gjest spraydater Skrevet 13. desember 2003 Skrevet 13. desember 2003 Innstaller Webwasher så hverken ser eller hører du noe til reklamen. http://www.webwasher.com/ Nei, og lite annet også. Installerte den nå, og får ikke opp posten min på spraydate engang. Bare tomme meldinger. 0 Siter
BettyBlue Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Skrevet 13. desember 2003 hvor er dette? forstår ikke hva du mener jeg. Når jeg går inn på en av DOL's sider, og Biola-reklamen er øverst på skjermen, kommer en gjennomtrengende skarp prompelyd. ALtså, Biola er jo mageregulerende, derfor den 'oppsiktsvekkende' prompelyden. Av forskjellige grunner er det greit å ha på lyden på pc'n, og man forventer jo ikke at det skal komme lyder når man surfer.. 0 Siter
dolianer Skrevet 13. desember 2003 Skrevet 13. desember 2003 Det har jeg aldri hørt - enda jeg har på høytaleren hele tiden, og er på DOL flere ganger om dagen. Det må nok være en lyd fra deg selv, det du hører... 0 Siter
BettyBlue Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Skrevet 13. desember 2003 Det har jeg aldri hørt - enda jeg har på høytaleren hele tiden, og er på DOL flere ganger om dagen. Det må nok være en lyd fra deg selv, det du hører... Hm.... Ingen som har hørt den altså??? Det er definitift ikke meg. Makan til vrøvl. :-) 0 Siter
Melissa Skrevet 14. desember 2003 Skrevet 14. desember 2003 Du er ihvertfall ikke helt alene ;-). Har samme problemet her, men har ikke funnet ut hva det kommer av! Beste hilsen fra 0 Siter
BettyBlue Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Skrevet 14. desember 2003 Du er ihvertfall ikke helt alene ;-). Har samme problemet her, men har ikke funnet ut hva det kommer av! Beste hilsen fra Nå har jeg også vært inne på andre sider, og det er visst ikke Biola-reklamen!? Fryktelig irriterende, ikke sant? 0 Siter
BettyBlue Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Skrevet 13. januar 2004 Kjenner webmaster til hva dette er? Det er visst ikke bare Biola-reklamen, men annen reklame også - idet jeg kommer inn på en ny side kommer "prrrrt!!"-prompelyden - spesielt på DOL's sider. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.