Gå til innhold

Tar DU feil av dine næreste venner?

Anbefalte innlegg

Gjest drit og dra
Skrevet

Nå er jeg så drita lei. Hver gang venninnene mine skal beskrive for andre (bare det at de gjør det er jo helt fjernt!) hva slags menn jeg faller for , så får jeg høre følgende:

"de kule, veldig pene, råflotte guttene" - også sier de at jeg er ekstremt opptatt av utseendet.

Dette sårer meg faktisk, fordi de tar så skammelig feil. er det noe som er viktig for meg, så er det mannens indre. Et utseende kan forfalle, og jeg har ikke vært spes opptatt av det siden jeg var 16.

Hver gang de sier dette så sier jeg i mot. Kanskje de guttene jeg har vært sammen med er svært pene i deres øyne? Kanskje de guttene jeg dater er svært pene i deres øyne? men hva kan vel jeg for det? Det betyr ikke at det ikke kan være tilfeldig?! Dessuten har jeg vært ute med, og fallt for, masse midt-på-treet-menn. Så hvorfor blir man stemplet slik? Det er så ufattelig kjipt!

Andre som opplever å bli stemplet av venner, og at de faktisk tar feil?

Og stempler du lett dine nære venner, uten å tenke deg om hva du egentlig gjør? Hva med å gå litt i dybden med dem neste gang, For det å bli stemplet er utrolig kjipt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville nok heller gått i dybden i meg selv for å finne ut hva det var som gjorde at jeg ikke har så mye selvinnsikt at jeg kan se meg selv sånn som mine nærmeste venner ser meg.

Gjest drit og dra
Skrevet

Jeg ville nok heller gått i dybden i meg selv for å finne ut hva det var som gjorde at jeg ikke har så mye selvinnsikt at jeg kan se meg selv sånn som mine nærmeste venner ser meg.

Takk...

Gjest misunnelse
Skrevet

Er det noe du gjør som kan gjøre dem misunnelige?

Dette kan jo også høres ut som misunnelse.

Skrevet

Har en situasjon nå. Noen jeg trodde var mine venner bedkylder meg for noe som ikke stemmer i det hele tatt. Vil ikke gå nærmere inn på det her og nå.

Men det får en til å åpne øynene, og sette pris på de vennene som faktisk tar deg som du er. På godt og vondt.

Gjest stiasiha
Skrevet

Har en situasjon nå. Noen jeg trodde var mine venner bedkylder meg for noe som ikke stemmer i det hele tatt. Vil ikke gå nærmere inn på det her og nå.

Men det får en til å åpne øynene, og sette pris på de vennene som faktisk tar deg som du er. På godt og vondt.

Kanskje vennene dine syns du har gitt ut signaler for det de beskylder deg for? Det er viktig tenke litt gjennom hvorfor de beskylder deg også, kanskje har det noe med din væremåte/noe du har sagt etc etc.

jeg sier ikke at du ikke har rett her, men ofte er det jo en grunn for at man blir beskyldt..?

Kizza1365380506
Skrevet

Noe av det dummeste jeg har hørt. Hun er nok litt sjalu. Det er vel i hennes øyne de er de flotteste mennene. Ikke sikkert jeg hadde syntes det. Alle har forksjellig smak.

Jeg signaliserer dessverre feil ting også. Jeg blir stadig oppfattet som en flørt. Jeg vet ikke om det selv, men oppfattes slik. Jeg er bare meg selv og er glad og liker å spre glede. Men altså...

Sånn er verden, folk ser det de vil se. Ikke bry deg om det venninnen din sier. Hun kommer nok over det en dag. Vær deg selv, det er hovedsaken. :o)

Mvh

Gjest yeppyepp
Skrevet

Uansett hva de sier, så er det jo som regel misunnelse som ligger bak, de ser at du får de stilige mennene som de kunne tenke seg selv. Og dessuten så har vi hver vår smak, de jeg synes er pene synes kanksje ikke min søster er pene, så det med utseende er igrunnen ganske teit å si.

Min søster får ofte høre at hun er kresen, og ja hun er nok litt kresen i mangens øyne, men jeg vet også at hun har vært i dårlige forhold og har nå endelig begynt å sette ned foten når det gjelder valg av manneben, da ikke utseende men væremåte. Tidligere tillott hun det meste, men nå er hun altså blitt mere kresen og får høre av mangen at hun liksom ikke kan finne type fordi hun er for kresen, må ta det hun får, jeg er ikke enig der, jeg synes hun skal finne en som er etter hennes mål, og ikke ta den første og beste.

Gjest Pricilla
Skrevet

jeg er stemplet som ei festglad husmor med orden på sakene og støv på hjernen... : ) Det er litt sant da, men det hender venninna mi overdriver med f.eks. "Nei, NN kan ikke ha fest hun, hun er så redd for å få søl på duken..." Det er bare bullshit, og ganske irriterende.

Bare fordi hun har en krøllete og møkkete grønn duk som ikke engang passer til bordet, og vi har en stil hjemme så er alt galt med meg... Kan bli litt kjedlig med sånne kommentarer i lengden. jeg sier ikke noe om henne og rotehuset hennes...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...