Gå til innhold

Hjelp, jeg holder på å falle for en som er opptatt..

Anbefalte innlegg

Hjelpe meg...I går ble jeg kjent med en fyr jeg for lenge siden har lagt merke til. Jeg har sett ham på forskjellige fester og sammenkomster uten at vi har hilst på hverandre.

Jeg vet at han har hatt dame lenge, men de har nettopp hatt en pause, men er visstnok sammen igjen.

Så igår, ble jeg presentert for dem to. Det endte med at jeg ble sittende kjempelenge og prate med ham. Hun var opptatt med andre. Vi fant umiddlebart tonen, tullet og lo.

Poenget er at jeg MÅ IKKE falle for denne typen, han er jo opptatt. Men det er like før! Hva gjør jeg?

Også hadde det seg slik at når han kikket vekk, så kikket jeg på ham. Og når jeg kikket vekk, så kikket han på meg. Og ved noen tilfeller møttes blikkene våre på den måten at vi så hva den andre gjorde..og vi begynte å le...Hm.

Han satt også å blunket til meg hele tiden..og kikket etter meg når jeg var runtd om kring.

Jeg SÅ jo hvordan han så på meg. Noe var der...

hva ville du gjort? Jeg VET jo at her må jeg ligge unna, og at han ikke er ledig. Men hva når han signaliserer på denne måten at han liker det han ser og snakker med? Huff, så ekkelt.

Noen som har vært der?

Fortsetter under...

Om du ikke VIL falle for han,er det jo bare å unngå å ha kontakt med han.Forelskelsen må ha næring for å vokse..

Kan jo hende denne mannen er en stor flørt og ikkeno å samle på.Er ikke natulig å flørte med andre damer på den måten mens kjæresten er til stede vel?

Om du ikke VIL falle for han,er det jo bare å unngå å ha kontakt med han.Forelskelsen må ha næring for å vokse..

Kan jo hende denne mannen er en stor flørt og ikkeno å samle på.Er ikke natulig å flørte med andre damer på den måten mens kjæresten er til stede vel?

Hold deg langt unna han. Det blir mye verre for deg dersom du har kontakt med han. (Snakker av erfaring..)

Annonse

Gjest ikke vet jeg

Ville nok trukket meg tilbake da, de har tross alt nettopp kommet sammen igjen, da er det jo dumt om du kommer å ødelegger for dem. Prøv å tenk deg at du var dama hans, og du var såå glad for at dere skulle prøve på en ny start, så begynner han å legge merke til ei anna jente, ville du ikke da vært glad om den jenta holdt seg langt vekke fra typen din? eller hadde du syntes det var greit at de fortsatte å flørte sammen og kanskje ende opp i noe?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...