Gjest modellen Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Hei, jeg er en jente på 30. Må bare skrive til noen i natten, for jeg er så lei meg. Jeg er en sånn en som mange sier er pen. Jeg jobber på si som ansiktsmodell, og vet jo at jeg ikke er avskrekkende akkurat, men...likevel... Jeg er ikke den typen som går rundt og brifer eller virker "oppesen", ei heller er jeg skrytete, - men for at dere skal forstå bildet, så må jeg si det som det er. Mitt problem er at jeg sliter med å finne en kjæreste. Jeg FÅR til stadighet høre at jeg er pen og at mange gutter liker meg...Men hva så? Det skjer jo aldri noe mer. Jeg ser at enkelte gutter ser på meg og slikt, men ...det stopper liksom der. Er det slik at menn ikke vil ha en pen dame? Er det slik at kanskje ikke personligheten min er fin nok? Jeg vet ikke hva jeg gjør galt?! Og det er sikkert vanskelig for dere å vite, men jeg er så frustrert og lei meg. Ingenting går i boks. Selv faller jeg for de guttene som er gjennomsnitlige av utseende, men som klarer sjarmere og har glimt i øyet. Men hva er det som kan gjøre at et pent utseende trekker ned? jeg føler det slik at fordi mitt utseende er som det er, så får jeg ikke kjæreste..? Er det ikke litt bakvendt? Jeg håper dere prøver forså meg nå, for jeg er skikkelig trist. Og tro meg, jeg er ingen bimbo. Bare en helt vanlig jente egentlig. Noen som kjenner seg igjen i dette..? De andre vennene mine, som er helt gjennomsnitlige, får seg jo flust med kjærester...HVA er galt med meg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/129769-tilsynelatende-pen-jente-vanskelig-for-%C3%A5-f%C3%A5-kj%C3%A6reste/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Det er nesten helt umulig for en so ikkje kjenner deg å svare på ditt spørsmål, desverre. Personligheten din er det kun du og de som kjenner deg som kan uttale seg om... Men eg har inntrykk av att det er mange "pene" mennesker som opplever det samme som deg. Eg har som fotograf hatt den glede av å få jobbe med mange pene mennesker, og i den sammenheng fått (en viss)erfaring og innsyn i deres liv. Det som har overrasket meg er att jo "penere" de er jo større komplekser sliter de med, kanskje forventningene om å være "perfekte" er ett større problem for dem enn for "folk flest" ? Tror også mange (menn?) forventer att de spesiellt pene også som regel er noen skikkelig arrogante og selvhøytidelige mennesker. Pene kvinner er definitivt ikkje lite attraktive, de aller fleste menn trekkes mot vakre kvinner. Kanskje er menn redde for å ikkje være "verdige" nok, å ikkje strekke til eller "gir opp" på grunn av att de forventer å ikkje kunne klare å holde på vedkommende i konkurranse med alle andre potensielle kjærester.... Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/129769-tilsynelatende-pen-jente-vanskelig-for-%C3%A5-f%C3%A5-kj%C3%A6reste/#findComment-792990 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uten signatur Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Mange gutter vil ikke ha konkurranse fra andre, derfor velger de jenter (for annet enn en kveld) som ikke er så pene at andre vil stikke av med dem. De TROR du er uoppnåelig. Hvis du i tillegg har en personlighet som virker litt 'se, men ikke røre, eller noe silkt, bir det enda verre å få tak i noen. Har erfart det selv nemlig. Jeg virket nok litt slik ikke-prøv-deg-på-meg uten å ville det,fordi jeg var så usikker. Jeg fikk masse oppmerksomhet der og da, men ikke noe mer varig. Tror jeg ble oppfatet som ei som holdt avstand. Slikt har blitt bedre med åra heldigvis. Nå er jeg tjukk og ikke noe særlig å se på mer. Dermed er ikke andre kvinner i forsvarsposisjon mer heller. DET slet jeg med tidligere. Skjønte det derimot ikke før jeg mistet utseendet. Skjønte sammenhengen da. Andre kvinner ble plutselig mye hyggeligere mot meg. Jeg var ingen trussel mer. hehe... Og faktisk slapper jeg nå av i selskap med menn også. Det betyr liksom ikke noe mer. Så jeg er nok mye mer naturlig og liketil nå. Og DET er tydeligvis mer tiltrekkende enn anspenthet og sammenligning med andre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/129769-tilsynelatende-pen-jente-vanskelig-for-%C3%A5-f%C3%A5-kj%C3%A6reste/#findComment-793032 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiavsjekking Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Jeg har en gang vært sammen med en aldeles sjarmerende og vakker kvinne, problemet var bare at andre mannfolk klatret oppetter snippen på meg for å kapre henne. Enkelte kunne ødelegge en hel kveld med sjekking. Noen stilte seg mellom meg og henne med ryggen mot meg, andre forsøkte verbalt å stille meg i et dårlig lys, for å "overta". Hvis hun gikk på toalettet på et utested, hadde hun i halvparten av tilfellene en ny eller gammel beiler på slep. Det hele var svært plagsomt, og hun fikk fort to-tre stykker fast på sjekkern. Hun selv likte dette dårlig, og ba dem ofte om å forsvinne. Det hele kulminerte ofte når det kom litt alkohol inn i bildet. Resultatet ble at et par av mine kamerater ble rett og slett misunnelige, og jeg mistet dem som venner. Jeg tror jeg alltid vil huske dette når jeg senere skal innlede et forhold, og velge noen som ikke stikker seg ut på en slik måte. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/129769-tilsynelatende-pen-jente-vanskelig-for-%C3%A5-f%C3%A5-kj%C3%A6reste/#findComment-793036 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vincent Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Utseende er ikke alt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/129769-tilsynelatende-pen-jente-vanskelig-for-%C3%A5-f%C3%A5-kj%C3%A6reste/#findComment-793037 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Vet flere som sier noe sånn som deg. De føler at utseendet nærmest "trekker ned" i forhold til menn. At de er omsvermet på byen, blir flørtet med, men tiltrekker ofte de feile mennene som ønsker seg et knull mer enn en kjæreste.. Tror vel kanskje ikke utelivet er en god møteplass for deg paradoksalt nok for der "dømmes" vi etter utseende. Og mange blir usikre, føler seg kanskje underlegne deg fordi du "sikkert stiller i en annen liga" fordi du er en pen jente etc.. Lykke til på letingen:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/129769-tilsynelatende-pen-jente-vanskelig-for-%C3%A5-f%C3%A5-kj%C3%A6reste/#findComment-793049 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dawn Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Jeg kjenner meg igjen her. Det kan være ulike grunner til din situasjin. Du kan være skremmende for menn. Ditt ytre kan få dem til å tenke at du er uoppnåelig, at de ikke har en sjanse. De tør ikke, rett og slett. Det kan være signalene du sender ut. Hvis du ser litt usikker ut, kan det gjøre andre usikre også. Men hvis du prøver å være litt sjarmerende, smile litt, så kan det forandre seg. Kanskje du virker perfekt. Hvis du i tillegg er en oppegående dame, så kan folk bli litt usikre, litt skremt av deg. Jeg har også på følelsen at jenter som er gjennomsnittlige av utseende ofte har lettere forå få kjæreste enn penere jenter. hvordan er du i kontakt med det motsatte kjønn? Hvilke signaler gir du ut? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/129769-tilsynelatende-pen-jente-vanskelig-for-%C3%A5-f%C3%A5-kj%C3%A6reste/#findComment-793115 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TIGA Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Tror nok de blir litt redde for å ta kontakt! Så var jeg deg så ville jeg kanskje tatt den første kontakten selv, hvis du tør det? De forstår kanskje ikke at du er interessert, de ser bare en pen jente smile, blir usikre på om det er dem du smiler til, føler seg usikre, tenker kanskje at en såå pen jente som deg har helt sikkert type. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/129769-tilsynelatende-pen-jente-vanskelig-for-%C3%A5-f%C3%A5-kj%C3%A6reste/#findComment-793120 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moraki Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Mange gutter vil ikke ha konkurranse fra andre, derfor velger de jenter (for annet enn en kveld) som ikke er så pene at andre vil stikke av med dem. De TROR du er uoppnåelig. Hvis du i tillegg har en personlighet som virker litt 'se, men ikke røre, eller noe silkt, bir det enda verre å få tak i noen. Har erfart det selv nemlig. Jeg virket nok litt slik ikke-prøv-deg-på-meg uten å ville det,fordi jeg var så usikker. Jeg fikk masse oppmerksomhet der og da, men ikke noe mer varig. Tror jeg ble oppfatet som ei som holdt avstand. Slikt har blitt bedre med åra heldigvis. Nå er jeg tjukk og ikke noe særlig å se på mer. Dermed er ikke andre kvinner i forsvarsposisjon mer heller. DET slet jeg med tidligere. Skjønte det derimot ikke før jeg mistet utseendet. Skjønte sammenhengen da. Andre kvinner ble plutselig mye hyggeligere mot meg. Jeg var ingen trussel mer. hehe... Og faktisk slapper jeg nå av i selskap med menn også. Det betyr liksom ikke noe mer. Så jeg er nok mye mer naturlig og liketil nå. Og DET er tydeligvis mer tiltrekkende enn anspenthet og sammenligning med andre. Kjenner meg igjen i de fleste svarene her. Helt sprøtt egentlig. Jeg har alltid fått høre at jeg er så pen, så søt og så snill osv. Men likevel er det svært få menn som virkelig setter igang noen seriøst jakt på meg. Da jeg gikk på skolen, hadde guttene i klassen satt opp en sånn "peneste jenter på skolen" liste med meg og ei annen jente. (Herregud, men jaja..) Likevel, var det ingen av guttene som tok intiativ på oss eller ba oss med ut eller i det hele tatt sa mer enn "hei" til oss. I tillegg var mange andre jenter avvisende og svært lite imøtekommende mot oss. Vi forstod aldri helt hvorfor. Hva hadde vi gjort dem liksom? Ikke var vi flørtete, ikke sa vi stort og ikke gikk vi med ensa i været og trodde vi var mer verd enn andre. I tillegg kan jeg opplyse om at situasjonen i dag stort sett er den samme. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/129769-tilsynelatende-pen-jente-vanskelig-for-%C3%A5-f%C3%A5-kj%C3%A6reste/#findComment-793468 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Kjenner meg igjen i de fleste svarene her. Helt sprøtt egentlig. Jeg har alltid fått høre at jeg er så pen, så søt og så snill osv. Men likevel er det svært få menn som virkelig setter igang noen seriøst jakt på meg. Da jeg gikk på skolen, hadde guttene i klassen satt opp en sånn "peneste jenter på skolen" liste med meg og ei annen jente. (Herregud, men jaja..) Likevel, var det ingen av guttene som tok intiativ på oss eller ba oss med ut eller i det hele tatt sa mer enn "hei" til oss. I tillegg var mange andre jenter avvisende og svært lite imøtekommende mot oss. Vi forstod aldri helt hvorfor. Hva hadde vi gjort dem liksom? Ikke var vi flørtete, ikke sa vi stort og ikke gikk vi med ensa i været og trodde vi var mer verd enn andre. I tillegg kan jeg opplyse om at situasjonen i dag stort sett er den samme. "ikke var vi flørtete og ikke sa vi stort..." Her ligger nok hele svaret ditt! Flørte, skravle, smile... hele trikset. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/129769-tilsynelatende-pen-jente-vanskelig-for-%C3%A5-f%C3%A5-kj%C3%A6reste/#findComment-793474 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moraki Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 "ikke var vi flørtete og ikke sa vi stort..." Her ligger nok hele svaret ditt! Flørte, skravle, smile... hele trikset. Da skal jeg kanskje prøve det engang! :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/129769-tilsynelatende-pen-jente-vanskelig-for-%C3%A5-f%C3%A5-kj%C3%A6reste/#findComment-794114 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.