Gå til innhold

Jobben er å legge reklamer i konvolutter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er en fæl jobb iallfall, du får skader i armen fort som bare det, må være flink å skifte måter å legge arket i konvolutten...

Og du må sikkert jobbe døgnet rundt for å tjene skikkelig. Men om man kan velge å bare brette litt og tjene litt som en ekstrainntekt, så er det jo sikkert ikke så værst.

Ellers kan man jo sortere post tidlig om morgenen på postkontoret.

vilket firma er det du skal jobbe for?? to venninner av meg bet på et firma hvor de ble lurt, de måtte sende 200kr i en konvolutt for å få materialet av dem de skulle jobbe for, det skulle liksom dekke utgiftene ved å sende materialet osv. De fikk aldri noe materiale, og hørte aldri noe mere fra dem. juks og fanteri altså, så pass på.

Annonse

Dette er ren svindel og bedrag.

Slik pakking foregår automatisk i ferdiggjøringsprosessen på trykkeriene.

I ekstreme tilfeller må jobben gjøre manuelt, men da brukes i all hovedsak AMO-bedrifter eller lag/foreninger som har direkte kontakt med byråer.

gurine1365380552

Juks!

Gikk på jobbklubb ved aetat for noen år siden, hvor en desperat dame bet på agnet.

Hun satte inn penger på en konto for å få info og utstyr til jobben. Fikk faktisk info tilbake, et maskinskrevet A4-ark, hvor det sto at jobben besto i sette inn annonse i ulike aviser om å tjene penger på å legge reklame i konvolutter... Og de pengene du tjente var de pengene nysgjerrige folk satte inn på kontoen din for å få opplysninger om denne jobben.

Snakk om å lure folk for penger!

Gjest annen jobb nå

Jeg har hatt en lignende jobb, men dette var via et familiemedlen i et av norges største og mest seriøse konserner. Det var ikke akkurat reklame, men informasjon som skulle i konvoluttene og jeg pakket konvoluttene, feks 7 forsjellige ting i hvær som skulle et sted, fem andre i konvolutter til et annet sted.

Dette var bare sesongoppdrag som varte 1-3 dager og godt var det, for det er drittkjedelig og går hardt utover neglebåndene. Mine ble kuttet og blødde og svidde i et stett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...