Gå til innhold

Så var det over..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest snart  et nytt år

Stakkars Tusseline! Det er trist når et forhold tar slutt, spesielt hvis du blir forlatt, nå vet jeg ikke hva som har skjedd i ditt forhold da. Men uansett, du kommer nok helt sikkert til å treffe den rette du også, vet selv at jeg har tenkt det samme som deg, kommer aldri til å få et varig forhold, men har nå vært sammen med en mann i 6 år og har en datter, så jeg fikk en til slutt jeg og, hvem hadde vel trodd det.

Gjør noe positivt utav det å være singel, kos deg, flørt, ha det gøy. Vær sammen med venner og familie i julen, og gled deg over at det kommer et nytt år, kanskje med nye bekjentskaper? hvem vet, kanskje mannen i ditt liv står like rundt hjørnet og venter på deg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/129831-s%C3%A5-var-det-over/#findComment-793357
Del på andre sider

Å være nyinnflyttet i dumpeby er slett ikke gøy, det er helt sikkert.

Jeg kan ikke si så mye annet til trøst at den rette er der ute, det gjenstår bare at Kosmos vil alt så vel at dere treffes. Jeg var sikker på at jeg kom til å bli en gammel ungkar, men så traff jeg drømmejenta så det smalt. Hun hadde akkurat samme troen, at hun kom til å være singel når alle andre var vel etablert.

Men vi var begge der ute, og vi fant hverandre til slutt. Da hadde vi feilet noen ganger begge to og hadde leie oppbrudd.

Som jeg altså vil frem til, det er en spesiell der ute som vil gjøre alt for å finne deg fordi du er akkurat DEG. Selv om ting er trist akkurat nå, så er det slik det henger sammen og du kommer til å bli lykkelig du også.**Klemmer**

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/129831-s%C3%A5-var-det-over/#findComment-793492
Del på andre sider

Å være nyinnflyttet i dumpeby er slett ikke gøy, det er helt sikkert.

Jeg kan ikke si så mye annet til trøst at den rette er der ute, det gjenstår bare at Kosmos vil alt så vel at dere treffes. Jeg var sikker på at jeg kom til å bli en gammel ungkar, men så traff jeg drømmejenta så det smalt. Hun hadde akkurat samme troen, at hun kom til å være singel når alle andre var vel etablert.

Men vi var begge der ute, og vi fant hverandre til slutt. Da hadde vi feilet noen ganger begge to og hadde leie oppbrudd.

Som jeg altså vil frem til, det er en spesiell der ute som vil gjøre alt for å finne deg fordi du er akkurat DEG. Selv om ting er trist akkurat nå, så er det slik det henger sammen og du kommer til å bli lykkelig du også.**Klemmer**

Det var veldig koselig skrevet, og varmet. ..smiler..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/129831-s%C3%A5-var-det-over/#findComment-793517
Del på andre sider

Annonse

Stakkars Tusseline! Det er trist når et forhold tar slutt, spesielt hvis du blir forlatt, nå vet jeg ikke hva som har skjedd i ditt forhold da. Men uansett, du kommer nok helt sikkert til å treffe den rette du også, vet selv at jeg har tenkt det samme som deg, kommer aldri til å få et varig forhold, men har nå vært sammen med en mann i 6 år og har en datter, så jeg fikk en til slutt jeg og, hvem hadde vel trodd det.

Gjør noe positivt utav det å være singel, kos deg, flørt, ha det gøy. Vær sammen med venner og familie i julen, og gled deg over at det kommer et nytt år, kanskje med nye bekjentskaper? hvem vet, kanskje mannen i ditt liv står like rundt hjørnet og venter på deg?

Vi får håpe det!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/129831-s%C3%A5-var-det-over/#findComment-793519
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...