Gå til innhold

Når begynner køen til Oslo?

Anbefalte innlegg

Gjest Oslo-farer for en dag

Skal rekke en avtale i Oslo tirsdag morgen og er usikker på når jeg bør dra.

Kommer E18 fra Drammen-sida og skal ta av på ring3. Jeg bør være inne rett over 8, når må jeg være ved Blommenholm for å rekke det? For det er vel omtrent der køen begynner? Eller begynner den tidligere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/129849-n%C3%A5r-begynner-k%C3%B8en-til-oslo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

TAkk, vet du når den begynner å løse seg opp? Blir det for sent å vente til halv åtte ved Asker?

0700 til 0830 er køene på sitt verste inn mot Oslo (alle veier). Det er også litt uforutsigbart på denne tiden av året, da vær og føre kan gjøre att alle kjører saktere og dermed blir køen verre og varer lengre. Du bør beregne deg god tid.

Køen begynner ofte ved Asker eller Holmen, særlig på en mandag.

Skal du være inne ved Ring 3 til kl 8, så beregn i alle fall å sitte 1-2 timer i kø fra Asker. Det er store variasjoner fra dag til dag, pga vær, evt. trafikkuhell/-ulykker etc.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...